2011-10-22, 11:24
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
wazzaaapp?!!

Idag blir det dunderfylla för det är 27 års fest och vi har för en gångs skull massa brudar på festen!
Så nu sticker jag snart till champagne frukosten så spriten är i kassen och presenten ska snart slås in.

Hehe han o hans tjej får den nya grejen shake weight , så snart är han större än mig haha
om ni kollar på reklmane så gå till 3:10, exakt så ser han ut närt han kommer använda den . haha dyr som fan och säkerligen helt meningslös. har ni sett southpark avsnittet med den? om inte så gör det , så kul!!

heej heeejj
Citera
2011-10-22, 11:26
Medlem
Jamaicabananers avatar
Vilken lång fest det är.
Citera
2011-10-22, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicabananer
Vilken lång fest det är.

För riktiga män slutar aldrig festen
Citera
2011-10-22, 13:12
Medlem
blodpalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
För riktiga män slutar aldrig festen

Sup skallen av dig och återkom imorgon med en bra historia!
Citera
2011-10-22, 13:35
Medlem
Jamaicabananers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blodpalt
Sup skallen av dig och återkom imorgon med en bra historia!

Det kommer ju bara bli såhär:

Imorgon: ett inlägg klockan 11 på förmiddagen då han fortfarande är full och berättar att han inte fick fitta för att han kräktes och heilade på grekiska föreningen. Väldigt osammanhängande.

Sedan tystnad till tisdag klockan 03.46 där han berättar att han har ångest och sitter och gråter i duschen och har sjukskrivit sig från livet.

På onsdag-fredag följer tre nya pass där allt fan är bra, och på lördagen nästa vecka berättar sopis att han ska på fest. Repeat.
Citera
2011-10-22, 15:10
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicabananer
Det kommer ju bara bli såhär:

Imorgon: ett inlägg klockan 11 på förmiddagen då han fortfarande är full och berättar att han inte fick fitta för att han kräktes och heilade på grekiska föreningen. Väldigt osammanhängande.

Sedan tystnad till tisdag klockan 03.46 där han berättar att han har ångest och sitter och gråter i duschen och har sjukskrivit sig från livet.

På onsdag-fredag följer tre nya pass där allt fan är bra, och på lördagen nästa vecka berättar sopis att han ska på fest. Repeat.
Haha.
Glöm inte dagens drogtips som brukar hoppa in då och då.
Citera
2011-10-22, 16:16
Medlem
KloBengans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
Haha.
Glöm inte dagens drogtips som brukar hoppa in då och då.

Av någon ogudaktig anledning föreställde jag mig sopis som gubben från det gamla gedigna programmet "hajk" i det här sammanhanget. Dagens drogtips! Om man slår i sig horset istället för att snorta det får man bättre rus och upptag! Tell your kids. Man kan ju även dela sprutor för att spara pengar. Varför inte knarka ekonomiskt?
Citera
2011-10-22, 17:20
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KloBengan
Av någon ogudaktig anledning föreställde jag mig sopis som gubben från det gamla gedigna programmet "hajk" i det här sammanhanget. Dagens drogtips! Om man slår i sig horset istället för att snorta det får man bättre rus och upptag! Tell your kids. Man kan ju även dela sprutor för att spara pengar. Varför inte knarka ekonomiskt?
Hehe.
Hej om välkomna till sopis. Idag ska vi tala om rör, och inte vilka rör som helst utan om negrör...
Nä, tänkte mig lite mer som " dagen boktips". Ett skägg som sitter i en gay regnbågssoffa och talar melankoliskt.
Googel it om du inte var född på den tiden. Bra skit!
Citera
2011-10-23, 22:18
Medlem
hehe ni läser mig som en öppen bok. dock hade ni fel den här gången.

okej jag mår fruktsnvärt dåligt idag, har haft så ont i magen och hela kroppen har skakat av spritabstinens, suttit å skitit två gånger, den andra gången rann det bara rakt ut.
hade med mig brud hem. hade redan bestämt hon skulle sova hos mig innan men de var nära jag sabbade det för jag var cpp full o började bråka lite med den nya killen på 135 pannor. sen fjäskade ja så hon göljde med hem. 155 cm 52 kg grrr...

ialllafall här sitter jag nu med ett spräckt ögonbryn, borde sytts inatt egentligen men jag pallade inte åka in till akuten hehe.

det roliga i kråksången är att det finns på film, kolla på den här och försök att inte skratta så ni pissar på er. har kollat på det 10 ggr idag. kommer få ett sånt grovt ärr alltså. dråpligaste videon ever!

opps spoila inte filmen för de andra sen

http://www.youtube.com/watch?v=BW6XC51CwbI
Citera
2011-10-23, 22:21
Medlem
pentaxanalytikers avatar
Hahaha! Tack, nu känns det bara bra att vara gammal och att man var nykter igår!
Citera
2011-10-23, 22:23
Medlem
ballings avatar
Hahaha. Hur fan kunde du få ett spräckt ögonbryn av den där lilla smällen?
Citera
2011-10-23, 22:33
Medlem
.adepts avatar
Hahah, så ful!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in