2011-05-07, 10:40
Medlem
Midnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joker85
Jag går på Kastanjeskolan själv och jag vet att detta inte är sant.
Man fick skriva om vad man ville, man fick även hitta på egna sexnoveller.
Man var inte alls tvingad om att skriva om sin riktiga upplevelse, det är bara journalisterna som skriver falska överdrivna saker i tidningen.
Det var en mamma som hade kontaktat tidningen utan att veta helt korrekt om vad dem skulle göra, eftersom hennes barn ljög för henne.

Så jag kan intyga att detta är inte sant, läraren är ingen pedofil som någon av er säger.

Tack för att du delar med dig av din information om händelsen.

Jag hatar föräldrar som alltid tror på sina barn utan att försöka ta reda på fakta. Riktigt pinsamt, och man undrar vart kritiskt tänkande tagit vägen.

De flesta vettiga här förstod redan från början att det var något som inte stämde med hela den här berättelsen.
Citera
2011-05-07, 21:08
Medlem
Hon är en gammal tant :P
Citera
2011-05-22, 13:49
Medlem
plaskets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joker85
Jag går på Kastanjeskolan själv och jag vet att detta inte är sant.
Man fick skriva om vad man ville, man fick även hitta på egna sexnoveller.
Man var inte alls tvingad om att skriva om sin riktiga upplevelse, det är bara journalisterna som skriver falska överdrivna saker i tidningen.
Det var en mamma som hade kontaktat tidningen utan att veta helt korrekt om vad dem skulle göra, eftersom hennes barn ljög för henne.

Så jag kan intyga att detta är inte sant, läraren är ingen pedofil som någon av er säger.
Går du i årskurs 8 på Kastanjeskolan så är du knappast 18 år.
Citera
2011-05-22, 18:00
Medlem
Insanedudes avatar
"Har det hänt att någon skrivit om sexuella övergrepp?"

"Ja, det har hänt vid ett tillfälle för några år sedan. Då pratade jag med eleven och tog kontakt med kuratorn."

Det är ju lite förjävligt det också. Då får man som uppgift att bli tvungen att skriva en sexnovell, men man blir skickad till kuratorn om man har en fantasi som de inte tycker om. Tjusningen med sexnoveller är ju just att man vill och kan föreställa fiktionella scenarion som med största sannolikhet inte sker i verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in