2011-02-08, 14:00
Medlem
Tja, mitt gamla headset gick sönder så jag har använt en gammal Mic och ett par hörlurar, det har dock varit väldigt dålig kvalitet på Mic-ljudet då. Så igår köpte jag ett nytt headset, creative soundblaster tactic 3D alpha, jag var mitt inne i en HoN-match så jag pluggade bara in headsetet och allt var frid och fröjd. Men efter att ha varit och ätit kom jag tillbaka och då hade Windows installerat drivrutinerna och plötsligt fungerade inte micen, själva ljudet fungerar dock. Jag testade även att koppla in den gamla micen men inte heller den fungerar längre.. Så jag undrar helt enkelt hur jag ska få det att fungera igen :P

Ledsen för dålig stycke indelnng men jag skriver från en iPod xD

edit: har nu återställt min dator till i förrgår och nu fungerar den gamla micen, men fortfarande inget ljud från nya micen.
Senast redigerad av HansPeterxD 2011-02-08 kl. 14:05.
Citera
2011-02-08, 14:06
Medlem
Högerklicka på volymikonen längst ner till höger, välj inspelningsenheter, kontrollera så att rätt mikrofon är satt som standardenhet.
Citera
2011-02-08, 14:13
Medlem
Ja, den är sätt som standardenhet "/
Citera
2011-02-08, 14:17
Medlem
Aja vafan, nu fungerar den gamla men inte den nya så får väl bara accaptera att det måste vara själv amicen det är fel på, men hur kan det bara lägga av sådär? "/
Citera
2011-02-08, 14:19
Medlem
Heinrichhimmlers avatar
Hade samma problem förut. Hade ett Steelseries Siberia eller något sånt hette de, micfan pajjade efter 2-3 månader. Fick ett nytt på garantin
Citera
2011-02-08, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heinrichhimmler
Hade samma problem förut. Hade ett Steelseries Siberia eller något sånt hette de, micfan pajjade efter 2-3 månader. Fick ett nytt på garantin

haha, okej "/ Men att den ska paja på en halvtimme känns lite väl illa asså "/
Citera
2011-02-08, 20:31
Medlem
christerys avatar
Inte så att du kommit åt mute
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem