2011-02-08, 01:43
Medlem
Porryhatters avatar
Att hår och naglar växer efter att man är död är falskt. Det som sker är dehydrering (kroppen torkas ut) som gör kroppen "smalare". Vilket då leder till att håret och naglarna ser större ut.

Är det inte bäst att låta tarmarna vara? Det innehåller väl massvis av bakterier. Om inte så lär man väl få koka i ordning dessa riktigt rejält.

Akta också för Hepatit i levern.
Citera
2011-02-08, 01:45
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxarsle
En fråga: Tydligen ska man låta personen vara i 48 timmar innan man styckar upp den/tar ut inälvorna. Jag undrar om personen måste vara levande under den här tiden för att avfall och gifter ska försvinna eller om det gör nån slags nytta att vänta ett tag ändå? Man har ju hört att vissa kroppsliga funktioner som naglar och hår-växt fortfarande fungerar efter döden.

Annars undrar jag om nån vet hur man skulle kunna skölja ur tarmsystemet på en död person?
Ja det allra bästa är att fånga in din godbit och låta personen vara utan mat och vatten dagarna innan. Rensa tarmarna som man gör med ett vildsvin/rådjur. Alltså snitta buken, ut med inälvorna. Skär runt 2:an och dra ut ändtarmen.
Ska du halal-slakta?
Citera
2011-02-08, 01:49
Medlem
Du äter kattmat knullar din mamma och nu studerar människo kött. ärligt jag behöver inte vara en psykolog för att säga du är den sjukaste människa ja läst om på mycket länge...
Citera
2011-02-08, 02:32
Medlem
Min-Mammas avatar
Jag hade marinerat och sen grillat. Definitivt. Pommes och Bearnaisesås till det.
Citera
2011-02-08, 02:51
Medlem
Dessa länkar kan nog komma till din nytta ts:

http://www.churchofeuthanasia.org/e-...s/butcher.html

http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/HowTo:Cook_A_Human

Där står i detalj hur man tillagar människokött.
Citera
2011-02-08, 02:56
Medlem
WesleyPipess avatar
Hemkunskap?
Citera
2011-02-08, 06:21
Bannlyst
Under extremt svåra situationer kan människor tänkas göra det otänkbara.

Jag har aldrig käkat människa, men har läst att överarmen från en oskuld ska vara en delikatess utöver det vanliga!

Lite som kalvkött. Med en hint av kyckling givetvis!
Senast redigerad av krigsmat 2011-02-08 kl. 07:03.
Citera
2011-02-08, 07:28
Medlem
Citat:
Tack så jättemycket! det här lät jättegott! Funderar på om man kan byta ut mjölken mot kokosmjölk för att få den där mera genuina känslan och så. Och så rött vin tror du?

Haha, som tidigare nämnts får man hoppas på att detta inte är ett arbete.

Men det bör smaka som kyckling om du först kokar tills huden trillar av, sedan så öppnar du magen och tar ut diverse organ du inte tycker om, hursomhelst är alltid hjärtat något riktigt gott, så ta ut den och bevara den, men det andra såsom tarmsystemet och levern smakar riktigt illa. Krydda kroppen, krydda gärna inuti också när du ändå öppnat kroppen, kör in lite fläsk i magen med persilja, lagerblad, skinka, bacon, etc.

Sedan så lägger du in kroppen i ugnen (en av höjdpunkterna är magen, eller den enda höjdpunkten är magen, så de andra delarna kan du skära av) och väntar tills den blir gyllenbrun (tar oftast 2 dagar), därefter så är det bara att köra på! Hjärtat tillagar du 2 timmar innan kroppen är kvar, den steker du bara i lite olja/margarin, salta och peppra.
Citera
2011-02-09, 10:42
Medlem
Du kanske kan göra grillspett av bitar från armarna (gott kött där) tillsammans med den kattmat du har kvar? Annars kan man ju alltid frysa in kött och grilla det i vår när det blivit lite varmare. Glöm inte att bjuda offrets familj bara!
Citera
2011-02-10, 22:02
Medlem
Sleazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porryhatter
Ryggmärgen och hjärnstammen tror jag kan ge galna ko-sjukan även om man försöker koka den.

Enligt doktorn i Boston tea party skulle tydligen den bästa biten vara den "bula" på kanten av handflatan som leder upp till tummen.

Kuken tydligen vara väldigt seg och tråkig. Minns att någon kannibal berättade hur han och dennes sexpartner/offer försökte uppfylla sina drömmar. Dom skulle först knulla skiten ur varandra för att sedan skära av kuken på den ena, steka den, sedan äta den tillsammans för att sedan bli dödad och efter det så skulle han bli mera mat till sin älskare, "kannibalen".

Efter att partnern och "kannibalen" hade skurit av den och stekt kuken så skulle dom då försöka äta den, men det blev en stor besvikelse då det knappt gick att tugga. Partnern hade också förlorat väldigt mycket blod därav väldigt svag också vilket ledde till ett riktigt antiklimax. Tillslut så högg kannibalen i alla fall ihjäl sin kära partner.
Det fetmarkerade slutar morsan aldrig tjöta om att det tydligen ska vara det mest delikata på kroppen
Tror dock inte att mina skulle vara så trevliga att äta, borde vara jävligt sega då dom används en hel del när man spelar på basen
Citera
2011-06-28, 09:11
Medlem
yamahafs1s avatar
Citat:
Hej.

Jag håller på med ett skolarbete och undrar om nån vet hur människokött bäst kan tänkas tillagas? Är det likt fläsk eller nötkött? Vilka recept kan man använda?

Hittade det här receptet på apa på webben:

Fresh monkey meat is often cooked in a Tomato Sauce made from tomatoes, chile peppers, and onions. Smoked monkey meat can be prepared in a Tomato-Peanut sauce: Soak the smoked meat in water, then rinse and drain it. Fry tomatoes, onions, chile pepper, in hot palm oil. Add tomato paste and the monkey meat. Simmer until all is tender. Season with salt and pepper.

Tror ni det kan vara nått?

gör exakt så här köp en stor bit från en tjockis på ett bårhus välj köttet vid lårbenet ta 500gram hacka upp det i små bitar och lägg på stekpannan släng även in lite grillkrydda stek det lite extra så det blir nästan knaprit sen tar du av den från stekpannan och drar in den med mycket salt och låter den svalna i 30 min sen ta bitarna och lägg upp som tilltugg sätt dom på en tandpetare med mögelost eller getost sen håller du upp ett glas franskt vid som minst lagrats i 10 år och sätt dej och njut av sommarvärdet tro mej det är skit gott
Citera
2016-11-21, 11:40
Medlem
Jag har nu letat överallt efter någon som säljer lite människokött. Var kan jag hitta det? Inget moraltjafs tack, det här är något jag vill prova.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in