• 1
  • 2
2011-02-08, 00:26
Medlem
Lyxarsles avatar
Hej.

Jag håller på med ett skolarbete och undrar om nån vet hur människokött bäst kan tänkas tillagas? Är det likt fläsk eller nötkött? Vilka recept kan man använda?

Hittade det här receptet på apa på webben:

Fresh monkey meat is often cooked in a Tomato Sauce made from tomatoes, chile peppers, and onions. Smoked monkey meat can be prepared in a Tomato-Peanut sauce: Soak the smoked meat in water, then rinse and drain it. Fry tomatoes, onions, chile pepper, in hot palm oil. Add tomato paste and the monkey meat. Simmer until all is tender. Season with salt and pepper.

Tror ni det kan vara nått?
Citera
2011-02-08, 00:30
Medlem
Jiazs avatar
Nu vart i alla fall jag rädd
Citera
2011-02-08, 00:31
Medlem
TheReturns avatar
Prova?
Citera
2011-02-08, 00:34
Medlem
Hampsishs avatar
Ähh?
Citera
2011-02-08, 00:34
Medlem
Fan nu kommer jag få mardrömmar
Citera
2011-02-08, 00:35
Medlem
Har för mig kannibalerna i nyaguinea kokade köttet krydda nog ej utan kokade tills huden åkte av eller något i den stilen och även virade in köttet i typ bark sen la på elden du får googla
Citera
2011-02-08, 00:38
Medlem
Lyxarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimzter
Har för mig kannibalerna i nyaguinea kokade köttet krydda nog ej utan kokade tills huden åkte av eller något i den stilen och även virade in köttet i typ bark sen la på elden du får googla
Man kan lägga i med skinn och allt då i grytan alltså? Ja då ska jag kolla det!
Tack!
Citera
2011-02-08, 00:41
Medlem
Jiazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxarsle
Tack!

Jag hoppas verkligen att det här är ett skolarbeta och inte ett "arbete".
Citera
2011-02-08, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxarsle
Tack!
vetenskapens värld jag läste det i.. Nyaguiena vet ej stavningen på men googla på det bör stå
vet dom åt den vita djävulen ett albino barn nån fått eller om dom blev sjuka kunde dom skylla på någon stackare och åt upp personen för att bli friska
Citera
2011-02-08, 00:42
Medlem
TaQuitos avatar
Haha, vafan?
Citera
2011-02-08, 00:47
Medlem
En fin gryta borde vara godast. Skär köttet i små bitar (antar att du hittar några fina bitar längs benen). Koka ihop tillsammans rödlök, lite rött vin, matlagningsgrädde, köttbuljong, soja, rosmarin, morot, palsternacka, kålrot, rotselleri, salt och peppar.

Koka på svag värme i 30-40 min. Servera med potatis och ett glas kall mjölk.
Citera
2011-02-08, 00:49
Medlem
Lyxarsles avatar
En fråga: Tydligen ska man låta personen vara i 48 timmar innan man styckar upp den/tar ut inälvorna. Jag undrar om personen måste vara levande under den här tiden för att avfall och gifter ska försvinna eller om det gör nån slags nytta att vänta ett tag ändå? Man har ju hört att vissa kroppsliga funktioner som naglar och hår-växt fortfarande fungerar efter döden.

Annars undrar jag om nån vet hur man skulle kunna skölja ur tarmsystemet på en död person?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in