Min bror som r 15 r spelar fotboll och spelade i ett lag i Stockholm, laget la ner efter att ha kt ner till div 3 i sanktan och nu har hans barndomsklubb kommit med ett nytt lag och alla hans polare ska dit o spela, ngra av hans polare spelade i div 2 och blev kallade till statslaget fr provtrning, men det nya laget kommer brja i div 4 och kommer ha 1 trning i veckan och sen match sklart, Tycker ni han borde ska sig till ett nytt eller spela med div 4 klubben?
P.S Han satsar stenhrt fr att lyckas inom fotbollen och har talang, han ska brja i fotbollsgymnasium ocks, Han utvecklas mer i smre lag om man sger s, Vad ska han gra?
Han har frgat mig om hjlp och jag r helt frvirrad s jag vnder mig till er!
Min bror som r 15 r spelar fotboll och spelade i ett lag i Stockholm, laget la ner efter att ha kt ner till div 3 i sanktan och nu har hans barndomsklubb kommit med ett nytt lag och alla hans polare ska dit o spela, ngra av hans polare spelade i div 2 och blev kallade till statslaget fr provtrning, men det nya laget kommer brja i div 4 och kommer ha 1 trning i veckan och sen match sklart, Tycker ni han borde ska sig till ett nytt eller spela med div 4 klubben?
P.S Han satsar stenhrt fr att lyckas inom fotbollen och har talang, han ska brja i fotbollsgymnasium ocks, Han utvecklas mer i smre lag om man sger s, Vad ska han gra?
Han har frgat mig om hjlp och jag r helt frvirrad s jag vnder mig till er!
En trning i veckan? r det hr ngot sorts skmt eller?
Ett tips r att skita i juniorfotbollen och g ver till seniorfotbollen, brja i div3 eller 4.. Men 1 trning i veckan, d behver han ha messis talang, fr att ens komma till superettan. Han behver allts trna mer, om han har problem i skolan fr han lra sig att prioritera bttre.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!