2011-02-07, 20:42
Medlem
Tjena!

Min bror som r 15 r spelar fotboll och spelade i ett lag i Stockholm, laget la ner efter att ha kt ner till div 3 i sanktan och nu har hans barndomsklubb kommit med ett nytt lag och alla hans polare ska dit o spela, ngra av hans polare spelade i div 2 och blev kallade till statslaget fr provtrning, men det nya laget kommer brja i div 4 och kommer ha 1 trning i veckan och sen match sklart, Tycker ni han borde ska sig till ett nytt eller spela med div 4 klubben?

P.S Han satsar stenhrt fr att lyckas inom fotbollen och har talang, han ska brja i fotbollsgymnasium ocks, Han utvecklas mer i smre lag om man sger s, Vad ska han gra?

Han har frgat mig om hjlp och jag r helt frvirrad s jag vnder mig till er!
Citera
2011-02-07, 20:45
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GarethBale
Tjena!

Min bror som r 15 r spelar fotboll och spelade i ett lag i Stockholm, laget la ner efter att ha kt ner till div 3 i sanktan och nu har hans barndomsklubb kommit med ett nytt lag och alla hans polare ska dit o spela, ngra av hans polare spelade i div 2 och blev kallade till statslaget fr provtrning, men det nya laget kommer brja i div 4 och kommer ha 1 trning i veckan och sen match sklart, Tycker ni han borde ska sig till ett nytt eller spela med div 4 klubben?

P.S Han satsar stenhrt fr att lyckas inom fotbollen och har talang, han ska brja i fotbollsgymnasium ocks, Han utvecklas mer i smre lag om man sger s, Vad ska han gra?

Han har frgat mig om hjlp och jag r helt frvirrad s jag vnder mig till er!

En trning i veckan? r det hr ngot sorts skmt eller?
Citera
2011-02-07, 20:48
Medlem
Ska brja som lall och ka sen, men broshan har det jobbigt i skolan ocks s det r en frdel
Citera
2011-02-07, 22:02
Medlem
Ett tips r att skita i juniorfotbollen och g ver till seniorfotbollen, brja i div3 eller 4.. Men 1 trning i veckan, d behver han ha messis talang, fr att ens komma till superettan. Han behver allts trna mer, om han har problem i skolan fr han lra sig att prioritera bttre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in