2011-02-07, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evildeath
Jag älskar persiska kvinnor. Det är min smak. Gillar deras vackra exotiska look. Underbara ögon och gyllenbruna mörkhåriga mums...

Visst finns det svenska kvinnor som ser bra ut oxå..Men tyvärr är dom inte många..

Här har ni en typisk svensk tjej: http://mondoblog.se/Nichole86 Och säg inte att hon är vacker..

Har har ni persiska kvinnor: http://www.youtube.com/watch?v=vYv7NK-KKDM
Så ja persiska kvinnor är jävligt vackra..Precis min smak. Och jag vet att fler tycker lika som jag.
Man får ju rysningar av klippet, gud så vackra de är! önskar att det fanns flera såna typer i i Sverige men det är jävligt sällsynt!
Citera
2011-02-07, 21:43
Bannlyst
Sedan är detta en komplett icke diskussion, för ni vet väl att det inte är mellanöstern kvinnorna själva som väljer partner? Vad de vill saknar betydelse då det är deras egen pappa eller någon klanhövding som väljer man åt dem ändå...

Mellanöstern kvinnor är tragiska små mähän som inte klarar av att stå upp för sina rättigheter som vita kvinnor gjorde för länge sedan, fast de lever i väst klarar de inte av att stå upp för sina rättigheter utan accepterar att bli bortgift av sin släkt.

Det går inte att respektera sådana kvinnor.
Citera
2011-02-07, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yellowbulldozer
TS, du ställer en fråga och ger en råd som baseras på egna erfarenheter. Om jag hoppar från en tiovåningshus, tycker det är kul och överlever kan jag fan inte gå runt och undra varför alla andra inte gör det. Att just du träffade en invandrarkvinna som du trivdes med betyder inte att alla invandrarkvinnor är lika och vem som helst skulle ha kul med dem. Jag är glad för din skull, trevligt att du hade kul även med en icke-svensk kvinna, men sluta med att ifrågasätta andras smak. Trådens namn kunde ha varit, jag förstår inte varför folk inte tycker om glass med banansmak. Alla gillar olika.

För övrigt kan man svara på din fråga med en evolutionär perspektiv. Man vill helt enkelt föröka sig med individer som mest liknar en och/eller med individer man hela livet har umgåtts med. Även kulturen spelar en stor roll, varken svenskar eller invandrare vill ändra sina traditioner, vardagliga beteenden genom att inleda ett förhållande med en individ från en annan kultur. Vi människor är jävligt lata.

Vettigt inlägg och håller i fullo med dig, tycker dock att du kunde infatta utvecklingen i dessa skilda miljöer också påverkar beslut. Tror att det kan ha med lathet att göra, men jag hoppas att det har och göra med att folk ser i vilken riktning mö går, och inser att bisittare som vi i Sverige oftast är inte alltid funkar. Jag hoppas innerligt att det kommer att gå mot ett mer islamistiskt mö och sanna färger visas samt att detta kommer leda till nya krigsyttringar mot Israel........Hemskt med krig, men ännu mera hemskt med hyckleri........Undrar om Sverige som alltid spoonat med Palestina kommer att ta ställning då ett isolerat Israel blir attackerat från mer än ett håll....Jag vet hur reaktionen skulle vara här i Polen allafall=)
Citera
2011-02-07, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tonaldin
Medan vi vita finner arabiska honor synnerligen trista, som sagt vi delar ingenting väsentligt med kvinnor från mellanöstern och därmed har vi inget intresse av dem, det är rätt simpelt.

Du är inte svensk så du kan sluta trolla, har aldrig i mitt liv träffat en svensk som kritiserar svenska kvinnor och hyllar MENA-kvinnor.

Va grundar du det uttalandet på? bara för att jag finner MENA kvinnor mer attraktiva än svenskar så måste jag vara blatte? jag tror inte att jag är ensam om detta om jag ska vara ärlig.
Citera
2011-02-07, 21:51
Medlem
Run3s avatar
Hade känts som lands-/rasförräderi att ha en relation med en från MENA.
Citera
2011-02-07, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koolashin
Man får ju rysningar av klippet, gud så vackra de är! önskar att det fanns flera såna typer i i Sverige men det är jävligt sällsynt!

Vad hindrar dig från att flytta ner dit där det i pricep bara är sådana kan du välja hur du vill alla nöjda.
Citera
2011-02-07, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tonaldin
Sedan är detta en komplett icke diskussion, för ni vet väl att det inte är mellanöstern kvinnorna själva som väljer partner? Vad de vill saknar betydelse då det är deras egen pappa eller någon klanhövding som väljer man åt dem ändå...

Mellanöstern kvinnor är tragiska små mähän som inte klarar av att stå upp för sina rättigheter som vita kvinnor gjorde för länge sedan, fast de lever i väst klarar de inte av att stå upp för sina rättigheter utan accepterar att bli bortgift av sin släkt.

Det går inte att respektera sådana kvinnor.
Jag älska verkligen hur du låter dig hetsas och provoceras Varför kan du inte föra ett vettigt samtal där du inte säger massa dumma saker, tycker rent sagt att det är idiotisk och obildat av dig.
Jag har tyvärr inte tid med såna människor som du, kom tillbaks när du har något vettigt att säga.

mvh // H
Citera
2011-02-07, 21:56
Medlem
Gaggias avatar
De tjejer från mellanöstern som jag anser är heta hade jag lätt velat sätta på, dock brukar dessa töser alltid ha en äcklig attityd mot oss svenska killar.
Citera
2011-02-07, 21:59
Medlem
dark__angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evildeath
Jag älskar persiska kvinnor. Det är min smak. Gillar deras vackra exotiska look. Underbara ögon och gyllenbruna mörkhåriga mums...

Visst finns det svenska kvinnor som ser bra ut oxå..Men tyvärr är dom inte många..

Här har ni en typisk svensk tjej: http://mondoblog.se/Nichole86 Och säg inte att hon är vacker..

Har har ni persiska kvinnor: http://www.youtube.com/watch?v=vYv7NK-KKDM
Så ja persiska kvinnor är jävligt vackra..Precis min smak. Och jag vet att fler tycker lika som jag.

Ja hon såg ju verkligen typiskt svensk ut?
Vi har förstått att du tänder på persiska kvinnor vad tjatar du om?
Citera
2011-02-07, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gaggia
De tjejer från mellanöstern som jag anser är heta hade jag lätt velat sätta på, dock brukar dessa töser alltid ha en äcklig attityd mot oss svenska killar.
Du har nog bara träffat massa små fjortisar antar jag eftersom det är de som har den där äckliga attityden men det har även svenska småflickor också. Gå och träffa en riktig kvinna istället och du skall inte ångra dig min vän
Citera
2011-02-07, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dark__angel

Ja hon är svensk. Och ja hon ser dessutom svensk ut.

Jag diskuterar som alla andra här. Ditt problem är?
Citera
2011-02-07, 22:01
Medlem
Encias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dark__angel
Finns snygga tjejer inom alla led; den här diskussionen kan tas i evighetstråden annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in