• 1
  • 2
2011-02-07, 15:38
Medlem
Har kört innan en del kurer... senaste var testo,tren och deca jag lade då på 750 mg testo i veckan.

Nu vill jag köra med enbart deca 250 eller 500 mg i veckan kanske ska lägga till primo till kuren vad säger ni??

anledningen till att jag inte vill köra med testo för jag har tappat väldigt mkt hår och redan tunnhårig.
Citera
2011-02-07, 16:03
Bannlyst
deca är ingen idé
Senast redigerad av pelles4 2011-02-07 kl. 16:12.
Citera
2011-02-07, 16:03
Medlem
Glomgolds avatar
Primo är väl ett DHT derivat som är elakt mot håret om jag inte missminner mig...
Citera
2011-02-07, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Primo är väl ett DHT derivat som är elakt mot håret om jag inte missminner mig...

jag vet att test, tren och winny är dht derivat men e du säker på primo?
Citera
2011-02-07, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelles4
deca är ingen idé

deca är riktigt bra och bygga muskler med..dessutom så hjälper den att bränna mer fett jag svettas som fan när jag kör deca
Citera
2011-02-07, 19:02
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boy
jag vet att test, tren och winny är dht derivat men e du säker på primo?
Citat:
Methenolone enanthate, or metenolone enanthate, is a dihydrotestosterone (DHT) based anabolic steroid.
http://en.wikipedia.org/wiki/Primobolan

Testo och tren är väl ändå inte DHT derivat? De bryts ner till DHT men testosteron är ett derivat av kolesterol iallafall.

Nandrolone däremot konverterar inte till DHT så det är det bästa för håret.
Citera
2011-02-07, 19:10
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
deca är riktigt bra och bygga muskler med..dessutom så hjälper den att bränna mer fett jag svettas som fan när jag kör deca
Högandrogena prepp hjälper till att bränna fett. Dvs. tren främst. Nandrolone är väldigt lågandrogent. Tren är ca 5ggr så androgent som testo och ca 14 ggr så androgent som nandrolone.

Svettningar har nog lite med lipolys att göra.
Citera
2011-02-08, 16:44
Medlem
Citat:
Högandrogena prepp hjälper till att bränna fett. Dvs. tren främst. Nandrolone är väldigt lågandrogent. Tren är ca 5ggr så androgent som testo och ca 14 ggr så androgent som nandrolone.

Svettningar har nog lite med lipolys att göra.

du verkar var kunnig inom detta,,hjälp mig och hitta en bra kur mot håret? den ska var mild kur.

vad tror du om jag kör 250mg deca och 250 mg testo kan det var hårt mot håret? ska jag byta testot mot t.ex. tren eller nåogt annat?
Citera
2011-02-08, 17:39
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
du verkar var kunnig inom detta,,hjälp mig och hitta en bra kur mot håret? den ska var mild kur.

vad tror du om jag kör 250mg deca och 250 mg testo kan det var hårt mot håret? ska jag byta testot mot t.ex. tren eller nåogt annat?
Mjaa jag har inga större problem med håret själv. Tren bör vara ditt sista alternativ dock. Även om det såklart kan vara till del individuellt vad som är elakt mot ditt hår.

Kanske lågdos testo kombinerat med nandrolone? Säg att du sticker ca 200 testo och 5-700 nandrolon i veckan. ca 150mg testo e5d då. Sedan kan du ju laborera lite med den dosen och hitta vart du mår bra men spar hår på bästa sätt. Det beror lite på hur mycket problem du får av testo. En annan variant kan vara att börja med nandrolone only och sedan gradvis lägga in testo om det behövs och då prova dig fram till en bra dos direkt.

Jag googlade lite på saken nu och vissa verkar hävda att primo inte alls är elakt mot håret. Det är ett DHT derivat (och kan således inte brytas ner till DHT) och det är DHT i sig som är elakt mot håret. Nandrolone och Equipoise bryts heller inte ned till DHT. Så egentligen borde lågdos testo + någon av dessa vara din kandidat. Nandrolone känns ju som det enklaste att få tag i. Primon kan nog ofta vara testo eller tren som säljs som primo. Googla lite så hittar du säkert andra med samma problem som du och deras erfarenheter.

Du kan ju även kolla på DHT hämmare som Propecia, Proscar osv. Brukar finnas på BM ibland. De hindrar konverteringen till DHT. Jag är inte så hemma på det så jag vet inte hur bra det fungerar i praktiken i din situation. DHT har ju även det andra effekter, jag tror att det är just avsaknaden av DHT som är en del i att man mår sämre på Nandrolone.
Citera
2011-02-08, 22:01
Medlem
Citat:
Mjaa jag har inga större problem med håret själv. Tren bör vara ditt sista alternativ dock. Även om det såklart kan vara till del individuellt vad som är elakt mot ditt hår.

Kanske lågdos testo kombinerat med nandrolone? Säg att du sticker ca 200 testo och 5-700 nandrolon i veckan. ca 150mg testo e5d då. Sedan kan du ju laborera lite med den dosen och hitta vart du mår bra men spar hår på bästa sätt. Det beror lite på hur mycket problem du får av testo. En annan variant kan vara att börja med nandrolone only och sedan gradvis lägga in testo om det behövs och då prova dig fram till en bra dos direkt.

Jag googlade lite på saken nu och vissa verkar hävda att primo inte alls är elakt mot håret. Det är ett DHT derivat (och kan således inte brytas ner till DHT) och det är DHT i sig som är elakt mot håret. Nandrolone och Equipoise bryts heller inte ned till DHT. Så egentligen borde lågdos testo + någon av dessa vara din kandidat. Nandrolone känns ju som det enklaste att få tag i. Primon kan nog ofta vara testo eller tren som säljs som primo. Googla lite så hittar du säkert andra med samma problem som du och deras erfarenheter.

Du kan ju även kolla på DHT hämmare som Propecia, Proscar osv. Brukar finnas på BM ibland. De hindrar konverteringen till DHT. Jag är inte så hemma på det så jag vet inte hur bra det fungerar i praktiken i din situation. DHT har ju även det andra effekter, jag tror att det är just avsaknaden av DHT som är en del i att man mår sämre på Nandrolone.

Tack för din info"
saken är att jag har kört tren 500mg och testo 750mg i veckan i 20 veckor och just på den kuren tappade jag mycket hår... har tappat innan på andra kurer men inte lika mycket som tren och testo.

men menar du att jag kan köra primo eller med deca i samma kur typ 250-500 deca och primo 250 mg i veckan?
Citera
2011-02-08, 23:02
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Tack för din info"
saken är att jag har kört tren 500mg och testo 750mg i veckan i 20 veckor och just på den kuren tappade jag mycket hår... har tappat innan på andra kurer men inte lika mycket som tren och testo.

men menar du att jag kan köra primo eller med deca i samma kur typ 250-500 deca och primo 250 mg i veckan?
Ja att du tappade hår på testo och tren var ju ingen högoddsare. Jag vet inte hur man skulle må på primo och nandrolone. För lite androgerner kanske. Det jag föreslog var ju testo med en av dom. Eventuellt att man har testot standby om/när det behövs för välmåendet.

De stackar jag hört om som inte innehåller testo har haft mast istället för androgenernas skull. Lundagren körde nandrolon med mast och det gick bra m.a.p välmående och libido. Men nu är ju inte mast så kul för håret det heller.

Vore jag du skulle jag prova nandrolone och lågdos testo. Testa mig fram med låga doser testo och öka om det behövs.
Citera
2011-02-09, 10:20
Medlem
makaveli143s avatar
Big Boy är egentligen rätt så enkelt kör Deca only eller Primo Only men var beredd på att må piss iaf på Deca only men egt så är det mkt ett internet fenomen också för du kommer inte hitta många här inne som kört Deca only och verkligen kan säga dig att man mår skitdåligt av det, fanns en snubbe som gjorde en undersökning förut Arre Quake hette han på detta forum och han kom fram till detta.

Vad är viktigast för dig håret eller din kuk och välmående (om detta blir påverkat) det är den fråga du ska stäla dig är inte svårare än så.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in