Citat:
Ursprungligen postat av Big Boy
du verkar var kunnig inom detta,,hjälp mig och hitta en bra kur mot håret? den ska var mild kur.
vad tror du om jag kör 250mg deca och 250 mg testo kan det var hårt mot håret? ska jag byta testot mot t.ex. tren eller nåogt annat?
Mjaa jag har inga större problem med håret själv. Tren bör vara ditt sista alternativ dock. Även om det såklart kan vara till del individuellt vad som är elakt mot ditt hår.
Kanske lågdos testo kombinerat med nandrolone? Säg att du sticker ca 200 testo och 5-700 nandrolon i veckan. ca 150mg testo e5d då. Sedan kan du ju laborera lite med den dosen och hitta vart du mår bra men spar hår på bästa sätt. Det beror lite på hur mycket problem du får av testo. En annan variant kan vara att börja med nandrolone only och sedan gradvis lägga in testo om det behövs och då prova dig fram till en bra dos direkt.
Jag googlade lite på saken nu och vissa verkar hävda att primo inte alls är elakt mot håret. Det är ett DHT derivat (och kan således inte brytas ner till DHT) och det är DHT i sig som är elakt mot håret. Nandrolone och Equipoise bryts heller inte ned till DHT. Så egentligen borde lågdos testo + någon av dessa vara din kandidat. Nandrolone känns ju som det enklaste att få tag i. Primon kan nog ofta vara testo eller tren som säljs som primo. Googla lite så hittar du säkert andra med samma problem som du och deras erfarenheter.
Du kan ju även kolla på DHT hämmare som Propecia, Proscar osv. Brukar finnas på BM ibland. De hindrar konverteringen till DHT. Jag är inte så hemma på det så jag vet inte hur bra det fungerar i praktiken i din situation. DHT har ju även det andra effekter, jag tror att det är just avsaknaden av DHT som är en del i att man mår sämre på Nandrolone.