2011-02-07, 15:24
Medlem
Lste fr "ls hr frst" och navigera mig till en windows 7-trd, men den var stngd. Knns lite naket att posta denna lilla frga hr, men, men!

Har strt mig p en sak lnge. I Windows 7 hgst upp i utforskaren t.v. finns ngon som heter Favoriter eller dylikt. So far so good. Men nr man navigerar sig nert i ngon av dessa mappar under favoriter s expanderas inte filtrdet p vnstersidan. Jag r s sjukt trtt p det. Det r jkligt ofta som jag vill navigera i undermapparna under favoriter men det gr inte att gra p ngot vettigt stt.

Eller? Gr det det? Snlla hjlp en vilsen sjl.
Citera
2011-02-07, 15:47
Medlem
don.ramons avatar
De mappar som ligger under "Favoriter" fungerar som lnkar i din internetbrowser. Allts de r bara genvgar till mappar finns p andra stllen i din utforskare. Dess innehll terspeglas enbart i fnstervyn till hger.
Citera
2011-02-07, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av don.ramon
De mappar som ligger under "Favoriter" fungerar som lnkar i din internetbrowser. Allts de r bara genvgar till mappar finns p andra stllen i din utforskare. Dess innehll terspeglas enbart i fnstervyn till hger.

Det r ett jvla uselt system fr den som r van att snabbt navigera i undermappar. Det gr allts inte att frng detta fr just favoriter? D blir det till att skapa ett eget system alt. helt hnfra sig till Total Commander. Det finns kanske frresten andra filbibliotek idag som r lika kraftfulla som TC, men nnu mer moderna? Jag syftar p att man dr kan gra namnbyten p ett flertal filer i ett svep etc...
Citera
2011-02-07, 19:59
Medlem
brtkrbzhnvs avatar
Det du kan gra r att sga t Explorer att synkronisera trdet till vnster med grejerna till hger.
http://www.thewindowsclub.com/synchr...-the-main-pane
Citera
2011-02-08, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brtkrbzhnv
Det du kan gra r att sga t Explorer att synkronisera trdet till vnster med grejerna till hger.
http://www.thewindowsclub.com/synchr...-the-main-pane

Strlande! Det var precis det jag var ute efter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in