2011-02-07, 15:36
Medlem
Marphiuss avatar
pressa mamman p pengar :O sg att du filmade hela hndelsen och att filmen kommer visas fr sonen och ven fr hennes arbetskamrater!

Be om 3tusen i mnaden.
Citera
2011-02-07, 15:45
Medlem
Wirrelitos avatar
Bertta inte, han kommer aldrig f reda p det.
Citera
2011-02-07, 16:03
Medlem
dannywtfs avatar
Du vntar till ett tillflle dr din kompis retar dig och nr det tillfllet kommer ropar du "JAG HAR KNULLAT DIN MAMMA!!" och sitter sedan iskallt och invntar hans reaktion. S hade jag gjort i alla fall.
Citera
2011-02-07, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xsomethingx
skulle du tnka p din kompis ? nr du var mitt uppe i allt?
Fr det frsta e jag kvinna

Fr det andra skulle jag aldrig ens tnka tanken p att knulla min bsta vns pappa (eller mamma)

FFS! Man gr inte snt bara, det r s fel s det finns bara inte. Och nu nr han knullat morsan, hur blir det med relationen mellan hans mor och far? Troligtvis skilsmssa.

En frga till dig- Vad skulle du sga om att ha din bsta vn som styvpappa/- mamma?
Citera
2011-02-07, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OmenNej
Fr det frsta e jag kvinna

Fr det andra skulle jag aldrig ens tnka tanken p att knulla min bsta vns pappa (eller mamma)

FFS! Man gr inte snt bara, det r s fel s det finns bara inte. Och nu nr han knullat morsan, hur blir det med relationen mellan hans mor och far? Troligtvis skilsmssa.

En frga till dig- Vad skulle du sga om att ha din bsta vn som styvpappa/- mamma?

bara fr att man knullar ngon behver inte det betyda att denne blir min styvfarsa?
Citera
2011-02-07, 16:53
Medlem
Activs avatar
Ingen annan n jag som tycker att mamman r en riktig slyna som knullar sin sons nra vn!? Vafan s jvla kt kan hon inte vara.
Citera
2011-02-07, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xsomethingx
bara fr att man knullar ngon behver inte det betyda att denne blir min styvfarsa?
Nej, dremot betyder det Break up med hans mor och far, om nu inte fadern r s frltlig. Eller om dem kanske nu redan r separerade skulle jag iaf inte vilja att min polare knullade min morsa!!
Citera
2011-02-07, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OmenNej
Nej, dremot betyder det Break up med hans mor och far, om nu inte fadern r s frltlig. Eller om dem kanske nu redan r separerade skulle jag iaf inte vilja att min polare knullade min morsa!!

om jag knullade med min sons kompis skulle inte jag sga det! det r sdant man hller kft om ^^
Citera
2011-02-07, 17:04
Medlem
Hans frldrar r separerade sen lngt tillbaka! bara fr att just mamman hade varit otrogen!
Hon var verkligen flrtig av sig! hon flrtade med allt som rrde sig!
Citera
2011-02-07, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeyWeyWey
Hans frldrar r separerade sen lngt tillbaka! bara fr att just mamman hade varit otrogen!
Hon var verkligen flrtig av sig! hon flrtade med allt som rrde sig!
men d r det ju inga problem. din kompis behver inte veta allt som hnder i ditt liv. hur vet du att inte han knullar din morsa just nu?
Citera
2011-02-07, 17:26
Medlem
Dckheads avatar
Vissa saker r bst att inte bertta. Det kommer aldrig att bli som frr om du avsljar fr din polare att du knullat hans mamma. Riktigt pissigt gjort av dig och jag hoppas att du mr dligt av det hr. Men du kan ju alltid skylla p att hon var grymt snygg och att hon frfrde dig eller ngot. Dessutom tycker jag att det mesta ansvaret ligger p henne.
Citera
2011-02-07, 18:07
Medlem
origamis avatar
Jag begriper inte.
Varfr fr jag aldri knulla MILFs och andra riktigt heta tjejer ssom alla p flashback tydligen fr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in