• 1
  • 2
2011-02-07, 12:37
Medlem
Är det bara jag som tänkt på en grej med hela illuminatikonspirationen,
Att enligt dom flesta teorierna så vill illuminati sänka populationen massivt för att dom
hävdar att vi är överpopulerade(eller någon annan orsak)
Samtidigt så säljer dom med hjälp av äckligt mkt sex ?
Sex leder ju till fler folk, det dom vill gå emot, hur får ni ihop det egentligen?
Säger som emot sig självt litegranna.

Eller är sexgrejjen bara för att dumma ner hanarna totalt och glömma bort what real löööööv is ?

Diskutera gärna!
Citera
2011-02-07, 13:42
Medlem
brutusmaximuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugeSackOfNachos
Är det bara jag som tänkt på en grej med hela illuminatikonspirationen,
Att enligt dom flesta teorierna så vill illuminati sänka populationen massivt för att dom
hävdar att vi är överpopulerade(eller någon annan orsak)
Samtidigt så säljer dom med hjälp av äckligt mkt sex ?
Sex leder ju till fler folk, det dom vill gå emot, hur får ni ihop det egentligen?
Säger som emot sig självt litegranna.

Eller är sexgrejjen bara för att dumma ner hanarna totalt och glömma bort what real löööööv is ?

Diskutera gärna!

Preventivmedel?

Sex säljer. Sex förslavar mannen. Ju mer han tänker på sex ju mindre tänker han på viktigare saker. Det är en riktig akilleshäl och det vet de om.
Citera
2011-02-07, 17:24
Medlem
glocc44s avatar
Så när ansåg Illuminati att det fanns för mycket människor? Ni inser väll att när illuminati existerade levde kanske hälften så mycket människor som idag?
Citera
2011-02-07, 17:48
Medlem
B0llkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glocc44
Så när ansåg Illuminati att det fanns för mycket människor? Ni inser väll att när illuminati existerade levde kanske hälften så mycket människor som idag?

Hälften så mycket som idag var det 1960. Hälften av det igen runt 1900. Nästa halvering nån gång på 1800-talet. År 1785 fanns det väl mindre än en tiondel av dagens befolkning på jorden.

http://en.wikipedia.org/wiki/World_population
Citera
2011-02-07, 17:51
Medlem
General Nogis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glocc44

När Adam Weishaupt levde det inte ens 1 miljard människor på jorden:

Edit: b0llkalle hann visst före.

Att "Illuminati" skulle planera "population decrease" framstår i mina ögon som ett rent fantasifoster. Kan de som hävdar att så är fallet överhuvudtaget presentera ens perifera indicier som stöder detta?
Citera
2011-02-07, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brutusmaximus
Preventivmedel?

Sex säljer. Sex förslavar mannen. Ju mer han tänker på sex ju mindre tänker han på viktigare saker. Det är en riktig akilleshäl och det vet de om.

Amen.

De propagerar sex (och homosexualitet) samtidigt som de propagerar abort. Befokningen i väst-länderna hade minskat om det inte vore för invandring.

Agenda 21 för er andra.

http://en.wikipedia.org/wiki/Georgia_Guidestones
Senast redigerad av bluescreen 2011-02-07 kl. 19:24.
Citera
2011-02-08, 00:42
Medlem
LFEs avatar
Varför bryr du dig om att någon ristat något i en massa stenar? Dessutom låter det väl klokt med en mindre urbaniserat, mer utspridd och fri befolkning som intel ever på varandra i små burar av betong och sten?

Det finns dock uttalande från bättre källor om att befolkningen bör radikalt minskas. Obamas rådgivare (nu kommer jag inte ihåg vem) propagerade bland annat för att förgifta den amerikanska befolkningen med hjälp av diverse substanser för att minska fertiliteten.

Alltså inte att ta kål på dem utan helt enkelt minska fertiliteten/sperma-antalet hos män.

Så är det
Citera
2011-02-08, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LFE
Varför bryr du dig om att någon ristat något i en massa stenar? Dessutom låter det väl klokt med en mindre urbaniserat, mer utspridd och fri befolkning som intel ever på varandra i små burar av betong och sten?

De är inte billiga. De blev inte uppsatta som något skämt.

Citat:
Det finns dock uttalande från bättre källor om att befolkningen bör radikalt minskas. Obamas rådgivare (nu kommer jag inte ihåg vem) propagerade bland annat för att förgifta den amerikanska befolkningen med hjälp av diverse substanser för att minska fertiliteten.

Alltså inte att ta kål på dem utan helt enkelt minska fertiliteten/sperma-antalet hos män.

Så är det

Ja, därför kan den världsliga människan aldrig uppnå rättfärdighet, för att han har inte den tro som krävs för att ge sitt liv för andra. Det är för honom dumheter och han bidrar hellre till massmord för att få mer för sig själv.

Men Gud är, och ger alla sin vedergällning.

På något paradoxalt sätt tror ändå eliten att de är mänsklighetens hjältar när de tal kål på populationerna.

"There is a way which seems right to a man, but the end thereof are the ways of death."
Senast redigerad av bluescreen 2011-02-08 kl. 00:59.
Citera
2011-02-08, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General Nogi
När Adam Weishaupt levde det inte ens 1 miljard människor på jorden:

Edit: b0llkalle hann visst före.

Att "Illuminati" skulle planera "population decrease" framstår i mina ögon som ett rent fantasifoster. Kan de som hävdar att så är fallet överhuvudtaget presentera ens perifera indicier som stöder detta?

Lägger mig inte i "Illuminati" men ett gäng rätt mäktiga gubbar har och har haft en del att säga om överbefolkning.

"Depopulation should be the highest priority of U.S. foreign policy towards the Third World."
- Henry Kissinger

"In the event that I am reincarnated, I would like to return as a deadly virus, in order to contribute something to solve overpopulation."
- Prince Philip

http://www.looktothestars.org/news/4...overpopulation
- Bill Gates, citaten var för långa men kontentan är att jordens befolkning bör vara mindre än vad den är.

http://www.timesonline.co.uk/tol/new...cle6350303.ece
- Miljardärer som träffas för att diskutera och lösa överbefolkning.

"The United Nations can, and should, play an essential role in helping the world find a satisfactory way of stabilizing world population..."
- David Rockefeller

Nog med indicier? sök själv och du kommer finna fler mäktiga figurers syn på överbefolkning.
Citera
2011-02-08, 03:09
Medlem
Ted Turner.

Som sagt, de tror de är overlords.
Citera
2011-02-08, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LFE

Har du någon källa på det?
Citera
2011-02-08, 09:59
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keeser
Lägger mig inte i "Illuminati" men ett gäng rätt mäktiga gubbar har och har haft en del att säga om överbefolkning.

"Depopulation should be the highest priority of U.S. foreign policy towards the Third World."
- Henry Kissinger

"In the event that I am reincarnated, I would like to return as a deadly virus, in order to contribute something to solve overpopulation."
- Prince Philip

http://www.looktothestars.org/news/4...overpopulation
- Bill Gates, citaten var för långa men kontentan är att jordens befolkning bör vara mindre än vad den är.

http://www.timesonline.co.uk/tol/new...cle6350303.ece
- Miljardärer som träffas för att diskutera och lösa överbefolkning.

"The United Nations can, and should, play an essential role in helping the world find a satisfactory way of stabilizing world population..."
- David Rockefeller

Nog med indicier? sök själv och du kommer finna fler mäktiga figurers syn på överbefolkning.

Bästa posten jag sett på länge. Om man vet vilka dessa personer är och vilken reell makt de besitter så borde man reagera på vad de egentligen säger.
Samtliga ovan nämnda har jobbat hårt för sina övertygelser och jag är nog inte den enda som tror att några av de mest inflytelserika i västvärlden vill minska populationen.
På vilket sätt det sker lämnar jag därhän då allt bara blir klassat som skitsnack.
Det viktiga i sammanhanget är att detta är en av grundstenarna i deras filosofier.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in