2011-02-07, 09:14
Medlem
Knullkungens avatar
Jag har sagt till en polare att jag kan starta 1000 nya trådar på FB under ett dygn, 24 timmar.
Han hävdar att det inte går. Han är också tveksam till att man som medlem på Fb skulle få starta 1000 trådar på varandra. Jag hävdar att om en enskilld tråd inte byrter mot någon regel så kan man strarta 1000 trådar på raken.

Om trådarna inte enskillt anses som trams beyter jag mot någon regel?
Citera
2011-02-07, 09:16
Medlem
Jarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Jag har sagt till en polare att jag kan starta 1000 nya trådar på FB under ett dygn, 24 timmar.
Han hävdar att det inte går. Han är också tveksam till att man som medlem på Fb skulle få starta 1000 trådar på varandra. Jag hävdar att om en enskilld tråd inte byrter mot någon regel så kan man strarta 1000 trådar på raken.

Om trådarna inte enskillt anses som trams beyter jag mot någon regel?
nej det tror jag inte.

1. om du upprepar någon annan tråd så kommer den bli låst och du kanske får tillsägelse.
2. inte trams som du sa.
kan nån komma på lite mer?

och, hur ska du genomföra denna bedrift?
Citera
2011-02-07, 09:21
Medlem
cammos avatar
Medlemmar som motarbetar den fria debatten i forumet, genom att systematiskt publicera inlägg med för låg kvalitet och bristande debattunderlag blir bannlysta. Förkortningen KFK står för "kvalitet framför kvantitet".

https://www.flashback.org/regler

.
Senast redigerad av cammo 2011-02-07 kl. 09:32.
Citera
2011-02-07, 09:25
Medlem
najass avatar
Jag skulle tro att dina möjliheter att starta 1000 trådar utan att dra på dig tillsägelser som leder till avstängning innan du hunnit färdig är mycket, mycket små.
Citera
2011-02-07, 09:26
Medlem
Ingen bra idé med andra ord.
Citera
2011-02-07, 09:32
Medlem
Jarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nymphe
Ingen bra idé med andra ord.
jag tycker dock att detta är en bra ide. om han vill göra detta så ska han göra det.
jag ska vara online detta dygn.
Citera
2011-02-07, 09:48
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Jag skulle tro att dina möjliheter att starta 1000 trådar utan att dra på dig tillsägelser som leder till avstängning innan du hunnit färdig är mycket, mycket små.

Om det finns underlag för diskussion i varje tråd han startar då? Är det riskfritt då?
Citera
2011-02-07, 09:50
Medlem
Så länge du inte bryter mot några regler som t.ex att det redan finns en liknande tråd eller att det bara är en trams tråd så borde det kunna gå. Men det är i stort sett omöjligt att skapa 1000 trådar under 24 timmar som följer alla regler.
Citera
2011-02-07, 09:55
Medlem
Give it a go!
Citera
2011-02-07, 09:58
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Om det finns underlag för diskussion i varje tråd han startar då? Är det riskfritt då?

Nja, det räcker ju så klart inte.

Det ska inte finnas befintliga trådar i ämnet redan
De får inte korspostas
De ska vara placerade i rätt forumdel (på förekommen anledning: dvs SU duger inte generellt)
De ska ha en vettig rubrik
De ska inte innehålla några andra regelbrott

Över huvud taget är det en idiotisk, tramsig jävla fragbite-idé. Diskutera ämnen ni är intresserade av och ge fan i att tramsa med x trådar på y tid.
Citera
2011-02-07, 10:06
Medlem
Jarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karvozhort
Så länge du inte bryter mot några regler som t.ex att det redan finns en liknande tråd eller att det bara är en trams tråd så borde det kunna gå. Men det är i stort sett omöjligt att skapa 1000 trådar under 24 timmar som följer alla regler.
nja, om man fixar igång en bot som har förskrivit och skriver 1000 trådar på 24 timmar skitsnabbt.
Citera
2011-02-07, 10:46
Medlem
JazzIsNotDeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Över huvud taget är det en idiotisk, tramsig jävla fragbite-idé. Diskutera ämnen ni är intresserade av och ge fan i att tramsa med x trådar på y tid.
Håller med. Känns totalt onödigt, och bara uppmärksamhetssökande. Sådana här idéer sänker kvaliteten på Flashback. 1000 kvalitativa trådar, som följer alla regler, det är nog en önskedröm, och slutet för TS blir nog snarare avstängning än hyllning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in