Givetvis är det tillåtet så länge som en inte bryter mot NÅGON REGEL.
Ser det som stört omöjligt, att starta ett tusen trådar inom 24 timma om ämnen som inte redan behandlats. Samt att det skall vara rätt rubriksatta, inte vara korspostningar, vara placerade i rätt forumsdel och så vidare.
Men givetvis är det statistiskt möjligt, hur stor sannolik du har att lyckas vet jag inte och vill inte heller veta. Idéen med att starta en tråd är ju att det skall ge forumet något av värde. Startar du en tråd bara för att, så förstör det mer än det gör någon nytta.
Men rent teoretiskt så är det möjligt ja.
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Men din jävla fåne, glöm det!
Kan aldrig tänka mig att modsen i respektive Kändisskvaller och Musik kommer att acceptera en drös skittrådar från dig bara för att du ska nå upp till 1000 trådar på ett dygn. Med tanke på att du dessutom har ett gäng tillsägelser redan lär du ryka innan du kommit upp i ens 10 trådar.
Finns det inte skitforum typ Fragbite och Lunarstorm där ni kids och alla allmänt mentalt efterblivna idioter kan hålla med på sånt här mög.
Ska dock lyfta frågan i Outlaw för säkerhets skull
Håller med dig om att detta inte bör genomföras. Men rent regeltekniskt är det en väldigt intressant fråga. För jag kan inte finna någon regel som förbjuder postande av ett tusen trådar som inte bryter mot någon regel gällande trådstarter och diskussionsvärde.
Så om trådarna hypotetiskt är alla av hög kvalitet så finns det inget som i nuläget hindrar det. Sedan blir ju "moral"frågan en annan femma. Men hittills har man väl inte slängt ut medlemmar så länge de följt gällande regler.