• 1
  • 2
2011-02-06, 22:11
Medlem
svampinfektions avatar
Finns det någon jävla fucking medicin som inte gör så att man fucking somnar, som bara tar bort ångesten! Eller måste jag ta och skjuta mig i skallen för att bli av med detta?

Snabbt svar önskas. Tack.
Citera
2011-02-06, 22:15
Medlem
ExplosionEagles avatar
Stesolid funkar, Xanor också. Vad är det du tar som gör att du somnar?
Citera
2011-02-06, 22:21
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Lergigan, Atarax?
Citera
2011-02-06, 22:23
Medlem
svampinfektions avatar
Theralen, de rosa skitarna som man tar på morgonen och kollapsar så fort man kommit till skolan av. Atarax gör samma skit antagligen, från vad jag läst. Jag vill bara sluta ha ångest,
Citera
2011-02-06, 22:26
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampinfektion
Theralen, de rosa skitarna som man tar på morgonen och kollapsar så fort man kommit till skolan av. Atarax gör samma skit antagligen, från vad jag läst. Jag vill bara sluta ha ångest,

Du kanske har för hög dos då eller?
Jag blir inte lika sömnig av Atarax som jag blir av Theralen, men det är säkert individuellt.
Citera
2011-02-06, 22:29
Medlem
svampinfektions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokinKittyCat
Du kanske har för hög dos då eller?
Jag blir inte lika sömnig av Atarax som jag blir av Theralen, men det är säkert individuellt.

Jag sitter och förväntar mig att det ska finnas att någon drog som bara skulle ta bort det, så och inte ha några bieffekter, men att läkarna bara håller det undan. Men ju mer jag tänker på det, desto enklare blir det att det inte existerar: och läkarbranchen verkar tro att lösningen är bara sova en!
Citera
2011-02-06, 22:38
Medlem
Loquitas avatar
Benzo: http://sv.wikipedia.org/wiki/Benso
Citera
2011-02-06, 22:46
Medlem
svampinfektions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Benzo: http://sv.wikipedia.org/wiki/Benso

Jo, den lagliga vägen eller?
Citera
2011-02-06, 23:05
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampinfektion
Jo, den lagliga vägen eller?

Ja, det är ju det bästa. Men Benzo blir man fort beroende av och tro mig AT:n är inte att leka med. Så om du får tag på Benzo så ta det inte för ofta...
Citera
2011-02-06, 23:13
Medlem
svampinfektions avatar
Aja, tack så mycket i vilket fall som helst
Citera
2011-02-07, 14:04
Medlem
Cruella de Vils avatar
Jag har Oxazepam (Sobril) 15mg utskrivet och de fungerar kanon på mig. Är väldigt förtjust i dem. Man blir riktigt mjuk och mysig, lite som att linda in kroppen och hjärnan i bomull. Allting lugnas ner och ångesten dämpas. Ett litet bomullsmoln när det behövs. Perfa perfa!
Senast redigerad av Cruella de Vil 2011-02-07 kl. 14:15.
Citera
2011-02-08, 06:22
Medlem
Det jag vet är att i alla fall Atarax SUGER. Man blir bara torr i munnen, känner sig grötig, hängig, slapp och trött. Vad jag har fått för mig är att antidepressiva läkemedel gör så att ångesten inte är lika påtaglig, då man tänker "positivt" eventuellt likgiltigt. Det fungerar för mig. Men man kanske inte bör ta antidepp om man nu inte är deprimerad och bara har ångest. Xanor verkar helt och hållet bra hur som haver.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in