2011-02-06, 18:40
Bannlyst
har en compaq pressario bärbar dator som inte går o göra systemåterställning på. de funkade o göra så förut , ja startar om dator o trycker på F11 men de funkar inte längre:S , när ja trycker f11 ingenting händer windows startas som vanligt. vad kan va fel? mvh
Citera
2011-02-06, 18:41
Medlem
danneohs avatar
Vad har du för OS? Testa att göra det från kontrollpanelen..
Citera
2011-02-06, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av danneoh
Vad har du för OS? Testa att göra det från kontrollpanelen..

ursäkta men vet inte riktigt vad OS är. hur gör man det från kontrollpanelen? mvh
Citera
2011-02-06, 18:50
Medlem
danneohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenne14
ursäkta men vet inte riktigt vad OS är. hur gör man det från kontrollpanelen? mvh

Operativ System

Nu vet jag inte vilket du har, men på min windows 7 burk finns det en mapp som heter "Återställning" bara att gå in där och trycla på "gör system återställning nu" eller något sådant
Citera
2011-02-06, 18:53
Bannlyst
Citat:
Operativ System

Nu vet jag inte vilket du har, men på min windows 7 burk finns det en mapp som heter "Återställning" bara att gå in där och trycla på "gör system återställning nu" eller något sådant

jaha jag har windows 7. testade precis det så startades datorn om automatiskt sen tryckte ja f11 så ståg de sätt in installations skiva o starta om datorn eller nåt.
Citera
2011-02-06, 19:24
Medlem
danneohs avatar
Citat:
jaha jag har windows 7. testade precis det så startades datorn om automatiskt sen tryckte ja f11 så ståg de sätt in installations skiva o starta om datorn eller nåt.

Ehm, när var din senaste avbildning? Varför tryckte på på F11 när datorn startades om?
Citera
2011-02-06, 19:29
Bannlyst
Citat:
Ehm, när var din senaste avbildning? Varför tryckte på på F11 när datorn startades om?

testade igen utan att tryckaa f11 de funkar inte de står sätt in instalattions skiva eller reperera din dator.
o vettefan hur man repererar
Citera
2011-02-06, 19:59
Bannlyst
ni är verkligen värdelösa här på flashback
Citera
2011-02-06, 21:26
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
ni är verkligen värdelösa här på flashback
Håll dig till fragbite då din mupp, med den tonen får du då fan ingen hjälp.
Citera
2011-02-07, 10:11
Medlem
Kontrollpanelen\System och underhåll\Säkerhetskopiering och återställning\Reparera Windows med Systemåterställning.

Annars kan jag rekommendera ett forum som passar in på din nivå: http://www.hamsterpaj.net/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in