• 1
  • 2
2004-08-22, 19:12
Medlem
Någon som har nån info om tjejen i klippet "helt offatbart bra amatör absolut bland de bästa jag sett någonsin TANKA NU bra kvalite dom är svenskar dom pratar med!! ( xxx , amatör , porr , )" måhända?
Citera
2004-08-22, 19:16
Medlem
Asterixs avatar
Har du några bilder att bjuda på?
Citera
2004-08-22, 19:22
Medlem
ska se om jag kommer åt min ftp...
Citera
2004-08-22, 19:26
Medlem
http://anfieldroad.free.fr/temp1.JPG
http://anfieldroad.free.fr/temp2.JPG
http://anfieldroad.free.fr/temp3.JPG
Citera
2004-08-22, 19:29
Medlem
Ingen länk fungerade...
Citera
2004-08-22, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pro Patria
Ingen länk fungerade...
Alla länkar fungerar.
Citera
2004-08-22, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Alla länkar fungerar.

Nu fungerar alla länkar för mig med..
Citera
2004-08-22, 19:38
Medlem
Hehe.
En kort stund fungerade de inte (var tvungen att editera så att JPG stod i versaler).

Så...ingen som typ har bott granne med henne?
Citera
2004-08-25, 22:01
Medlem
Valentins avatar
Yes, den är bra !

Flickan är tyska som bor/bodde i Stockholm. Var med i tidningen Dax för många år sedan. Bilder när hon kissar inne på Muggen på Hannas på Skånegatan och solar näck på Långholmen. Det är allt jag vet.

Citat:
Ursprungligen postat av Phozonee
Någon som har nån info om tjejen i klippet "helt offatbart bra amatör absolut bland de bästa jag sett någonsin TANKA NU bra kvalite dom är svenskar dom pratar med!! ( xxx , amatör , porr , )" måhända?
Citera
2004-08-27, 10:41
Medlem
zophies avatar
Måste rätta Valentin lite:

Jag har inte varit med i Dax (vad jag vet) och har aldrig solat näck på långholmen men jag har gjort en massa andra coola grejer ;-). Jag hade en egen site under några år med en massa fina bilder och det är säkert där du sett mig tidigare (bla bilderna från Hannas). När jag känner mig kreativ igen ska jag kicka igång siten igen men just nu ligger den ganska långt nere i priolistan.

Filmen som Phozonee har är en privat film som jag och min kille tog för en massa år sedan och även om jag tycker det är lite kul att den poppade upp här var det aldrig meningen att någon annan skulle se den...

Kram,
Sophie

Ps. Phozonee: tack för komplimangen :-)
Citera
2004-08-27, 10:43
Medlem
zophie, hur ska vi kunna veta att det är du?..Skriv gärna Flashback på armen eller så, och tar kort..Annars tror jag dig inte
Citera
2004-08-27, 10:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pro Patria
zophie, hur ska vi kunna veta att det är du?..Skriv gärna Flashback på armen eller så, och tar kort..Annars tror jag dig inte
Frågan är om man orkar vänta 3 dar för att bli reggad, för att sen skriva ett inlägg som inte är sant.. Det kan nog va hon
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in