Citat:
Ursprungligen postat av Siddan
Också kul att autism ökade explosionsartat när vaccinet blev mer tillgängligt till allmänheten och inte bara till "överklassen". Rena Rama Slumpen kanske? Jag har inte hittat än någon specifik bekräftelse, bara något som enkelt går att snappa upp från olika artiklar...
... jag vet inte men, har visserligen inte tagit något vaccin sedan barnsben... men meddelar läkaren eller sjukvårdaren eller vem som nu sköter injiceringen om biverkningarna?
Då menar jag inte bara de enkla som att det blir lite ömt i armen, kanske lite febrig etc... utan att det faktiskt kan förekomma allvarliga sjukdomar som kan ge dig bestående men.
... Nämns det något sådant så att den som blir vaccinerad har detta klart för sig utan att behöva bli så pass överraskad när det olyckliga väl händer? Från vad jag har sett och hört så blir offren väldigt överraskade att något sådant ens kan hända.
Ja, huvva, huvva, tänk om folk begripit att man borde föredra tuberkulos, polio, smittkoppor och stelkramp i stället för de hemska biverkningar man
kan få. Själv var jag en gång så dum att jag tog malariaprofylax inför en resa till Afrika. Trots läkarens varningar för biverkningarna. Varför valde jag inte malaria framför lite magont?
Undrar om dyslexi och schisofreni har exploderat sedan man kom på sjukdomarna? Innan dess fanns väl inte de sjukdomarna. Det var väl bara en del som var ordblinda och allmänt galna? Kanske du kan snappa upp någon artikel eller pdf-dokument om detta? Men ingen vetenskaplig studie. Huvva, huvva, ju fler sådana, desto säkrare att det inte stämmer. Agree??
Annars, grattis TS, du lurade mig att göra ett inlägg på en tråd som bara skulle provocera och egentligen bara borde självdö.
Inget mer från mig nu.