• 1
  • 2
2011-02-05, 23:44
Medlem
Hej!

Har haft snack med min flickvän och haft diskussioner angående p-piller och bröstförstoring.

Det låter kanske lite töntigt att äta p-piller för just bröstförstoring, men jag är inte så pigg på att hon vill skaffa silikon ( hennes tankar går den vägen) och då försöker hellre hjälpa till med P-piller.

Hon har ätit yasmine i 8 veckor utan någon förändrar
Hon bytte sedan till neuvletta och har ätit det i 10 veckor utan förändring där heller.

Nu funderar hon på att testa yasminelle, vilket är den enda p-piller som har bröstförstoring som vanlig biverkning.

Men läser man uppgifterna så innehåller yasminelle mindre mängder östrogen än yasmine och neuvletta.

Känns som att de satt ut det som en vanlig biverkning just för att tjejer skall välja detta piller så att de ej får i sig höga doser( locka den för att det skall vara skonsamare).

Men min fråga är.

Hur lång tid skall man låta kroppen få "Känna" efter ifall det funkar, då jag tycker att hon byter lite väl ofta.
Jag kan förstå henne, men ändå inte.

Varför hon gör allt detta är för att hon just hade större bröst innan C kupa, och sen gick hon ner i Kg, men har gått upp lite igen ( 53kg på 168 cm) men hennes bröst är inte stora som de var innan, Liten/mellan B-kupa.

Jag tycker att hon inte skall operera sig då jag tror hon kommer ångra sig och söker hellre hjälp på detta vis.

Jag vet att p-piller skall man inte leka runt med och kan vara farligt, men hon har varit hos läkare och har bra i blod och allt det där. ( visst kan hända henne något ändå men ja, kan hända vem som helst).

Så tjejer. ni som testat, hjälp mig gärna eller killar som har tjejer som gjort samma sak.

Har du inget vettigt att säga, dont speak at all. Men om du måste bara för att du måste, well, ditt problem, do what you have to do.

Tacksam för bra svaren jag får.

Så vad ni ätit, hur lång tid de tog innan ni såg förändring.
Vikt uppgång m.m.

Tack tack och åter tack.
Citera
2011-02-06, 00:01
Medlem
Jag har ätit neovletta 28 i 2 år och tyvärr inte märkt nån skillnad alls, likadant på min kompis. Tyvärr får inte alla större bröst, funkade för många som började äta dom tidigt, alltså när dom va ganska unga. Jag tycker att det är lite dumt att äta ppiller som bröstförstoring, få henne att tycka om sina bröst istället!
Citera
2011-02-06, 00:03
Medlem
spajzmejs avatar
Jag har käkat alla de sorter du har skrivit men ändå inte märkt någon skillnad på brösten. Däremot så gick jag upp 10 kg pga p-pillerna.
Citera
2011-02-06, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipodi
Jag har ätit neovletta 28 i 2 år och tyvärr inte märkt nån skillnad alls, likadant på min kompis. Tyvärr får inte alla större bröst, funkade för många som började äta dom tidigt, alltså när dom va ganska unga. Jag tycker att det är lite dumt att äta ppiller som bröstförstoring, få henne att tycka om sina bröst istället!

Tack för ditt snabba svar.

Tack för tipset, men det är svårare sagt än gjort, du är själv tjej så borde veta att man är envis av sig ibland,speciellt då det gäller ens kropp.

Har man haft något innan som var bra(Stora bröst), vill man hjärna ha det igen <-- hennes ord
Citera
2011-02-06, 00:08
Medlem
Freddoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godfathers
INLÄGGET

Tjo!

Hur gammal är din flickvän för normalt så slutar ju inte en kvinnas bröst sluta växa förrens i 20 års åldern.
Sen att använda p-pillers BIverkningar för att förstora brösten tycker inte jag verkar vara en vettig idé. Biverkningar är ju något negativt och ni vet ju inte ifall det kan förekomma andra biverkningar som kan skada ännu mer och då hade jag hellre rekomenderat silikon.

Samt, för en tjej på den längden och den vikten som har B kupa är väl inget att gnälla över?
Citera
2011-02-06, 00:09
Medlem
Citat:

Tack för tipset, men det är svårare sagt än gjort, du är själv tjej så borde veta att man är envis av sig ibland,speciellt då det gäller ens kropp.

Har man haft något innan som var bra(Stora bröst), vill man hjärna ha det igen <-- hennes ord

Lugnt! Jo, förstår henne nu när du säger det. Själv har jag fått lite ångest för har märkt på senaste tiden att min pojkvän gillar stora bröst, han sa själv att bröst aldrig kan bli för stora. Och själv har jag en liten b kupa menmen, har lärt mig att leva med det Operation skulle jag aldrig våga, är för feg. Men försök säga alla nackdelar med operationer för henne så kanske hon blir avskräckt! haha
Citera
2011-02-06, 00:10
Medlem
Citat:

Jag har inte märkt att jag har fått större bröst av p-piller och jag har ändå käkat det i kanske 7-8 år.

Visserligen bestämmer väl din tjej över hennes egna kropp, men försök få henne att inse att hennes bröst är vackra precis som de är. Jag menar, det måste väl betyda något för henne att du gillar dom! B-storlek är inte så litet ändå. Visst kan jag förstå att hon kanske känner skillnad, men det blir ju även så att brösten minskar lite i storlek när man går ner i vikt.
Citera
2011-02-06, 00:12
Medlem
Käkar diane och har gjort det i 1 år ungefär, gick från B till D Fast jag är ju också rätt ung, 18, så det kan jag också bero på att jag frtf "växer" haha senså är jag väl inte pinnsmal heller, ca 65 kg på 172 cm
Citera
2011-02-06, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddos
Tjo!

Hur gammal är din flickvän för normalt så slutar ju inte en kvinnas bröst sluta växa förrens i 20 års åldern.
Sen att använda p-pillers BIverkningar för att förstora brösten tycker inte jag verkar vara en vettig idé. Biverkningar är ju något negativt och ni vet ju inte ifall det kan förekomma andra biverkningar som kan skada ännu mer och då hade jag hellre rekomenderat silikon.

Samt, för en tjej på den längden och den vikten som har B kupa är väl inget att gnälla över?

Jag nämnde innan att jag också tycker det är dumt.

Jag klagar inte, men min flickvän är inte nöjd, och börja gå med på att hon vill skaffa silikon, nej tack.

Svårt kanske för kille förstå, men tänk dig såhär.

DU varit vältränad en gång i livet och riktigt nöjd, sen bara går allt åt det dåliga, du saknar ditt gamla jag.

skillnad, vi killar kan alltid träna oss större, det kan inte tjejer ( så att det blir snyggt)
Citera
2011-02-06, 00:13
Medlem
MissFitt73s avatar
Har käkat både yasmine och yasminelle. Ingen skillnad på brösten vad jag kunde se men iof har jag ju ganska så stora ändå. Problemet är väl snarare vikten. I mina öron låter hon som extremt smal.
Citera
2011-02-06, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carsti
Käkar diane och har gjort det i 1 år ungefär, gick från B till D Fast jag är ju också rätt ung, 18, så det kan jag också bero på att jag frtf "växer" haha senså är jag väl inte pinnsmal heller, ca 65 kg på 172 cm

Aha se där. Får jag söka lite info om.

Min tjej är 18 och ja vet att bröst växer till man är 20. Men skall spana lite på det du sa, tack
Citera
2011-02-06, 00:15
Medlem
MissFitt73s avatar
Förresten kollade jag hennes bmi och det ligger på 18,8. Alltså behöver hon gå upp i vikt för att utveckla bröst. Skulle se extremt roligt ut med silkonbröst på en sådan smal tjej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in