Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-12-06, 13:07
  #25
Medlem
Mohafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Tja! Är på ön och vill köpa mig ett gram cannabis eller två.. frågade några alkisar vid öster, men de kunde/vville ej hjälpa.. nån som har tips på vart man kan söka sig? Tänker om nån kan tipsa om platser där det hänger folk som kan tänkas kränga.
Kanske att fråga babbarna i Bingeby, annars så är det att leta i Gråbo och Terra (om det ens skulle finnas röka i Visby och inte bara en jädra massa piller).
Risken är nog väldigt stor att rökat du finner är mindre bitar av standard eller under standard kvalle, Gotland verkar inget vidare gällande röka naj.
Ganska få som är reko på ön.
__________________
Senast redigerad av Mohafe 2015-12-06 kl. 13:11.
2015-12-07, 19:35
  #26
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohafe
Kanske att fråga babbarna i Bingeby, annars så är det att leta i Gråbo och Terra (om det ens skulle finnas röka i Visby och inte bara en jädra massa piller).
Risken är nog väldigt stor att rökat du finner är mindre bitar av standard eller under standard kvalle, Gotland verkar inget vidare gällande röka naj.
Ganska få som är reko på ön.
Tack för bra svar, om än något sent

Brukar kolla utanför Bingebyhallen (eller vad det heter), vid grönomådet vid Ekorren (heter det va?), härbärget. Och alkisar som hänger på öster. Röka fick jag tyvärr aldrig tag på, men det fanns piller till förvånande bra priser (5 ksalol för 100kr av en helt okänd person).

Finns mycket schyssta missbrukare i Visby. Satt och snackade med ett gäng vid Ekorren, flera som "flytt" Stockholm och stuckit dit. Gillar grabbarna, kommer nog springa dit i sommar igen om jag är på ön och har slut på mitt eget godis
2017-02-04, 17:20
  #27
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) ”Den enda tråden där man får fråga efter platser där droger finns, EJ shoppar.” /låst
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback