• 1
  • 2
2011-02-05, 23:14
Medlem
BrewCrews avatar
Tjohoo alla glada stoners! Hur leker livet ute på ön? funderar på att flytta dit faktiskt är där mycke röka i omlopp?

hur e de resten av året (efter all turism) med röka / polisaktivitet mot potheads
vill höra från lite natives, och kanske lära känna några nya gotlands glidare
2011-02-05, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BrewCrew
Tjohoo alla glada stoners! Hur leker livet ute på ön? funderar på att flytta dit faktiskt är där mycke röka i omlopp?

hur e de resten av året (efter all turism) med röka / polisaktivitet mot potheads
vill höra från lite natives, och kanske lära känna några nya gotlands glidare

Finns en hel del på Gotland med tanke på alla behandlingshem som ligger där. Och ja, jag har bott där.
2011-02-05, 23:30
Medlem
Beror på lite, ibland mycket och bra, men ofta lite och sämre
2011-02-06, 00:02
Medlem
BrewCrews avatar
najs,, någon som kan ge lite hekto priser?
2011-02-06, 00:04
Medlem
Fina Gubbens avatar
Cannabis -> Cannabiskultur

/Mod
2011-02-06, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BrewCrew
najs,, någon som kan ge lite hekto priser?

Nä, det kan jag inte, men stick till Hassela Klintehamn, där finns det knark så det räcker och blir över. Mest snorungar som säljer dock.
2011-02-06, 19:32
Medlem
Recycles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itssopure
Nä, det kan jag inte, men stick till Hassela Klintehamn, där finns det knark så det räcker och blir över. Mest snorungar som säljer dock.

Du har bott där på behandlingshem ja
2011-02-07, 23:14
Medlem
rammzis avatar
Det är ganska skönt. Det finns om man vet vem man ska ringa, som på de allra flesta ställen antar jag. Varning för sysslolös och överdrivet påkostad poliskår vintertid. Dock brukar de låta rena flummare vara ifred (brukar).
2011-02-10, 01:34
Medlem
KurtAktsams avatar
Cannabis på gotland?

Hej! Jag vet att det finns trådar om cannabis på Gotland sedan tidigare, men ingenting som träffade riktigt min fråga.

Jag lurar på att börja högskolan på Gotland till sommaren. Just på sommaren vet jag att det inte är allt för krångligt att få tag på cannabis, men hur ser det ut på vintern? Är det även ett jämt flöde då eller får man se till att odla sitt eget? Det kommer i mitt fall bli en omöjlighet, men det lutar ju i så fall åt att man får be någon vän posta från fastlandet.

Någon gotlänning som kan svara på frågan?
2011-02-10, 01:50
Medlem
JagVanns avatar
Känner lite folk på djävulens ö och kan avslöja att det finns men numera tydligen bara om du känner rätt person.

Polisen grep två kranar för något år sedans och åtalade allt och alla för brott som hade köpt av dem så folk ligger väldigt lågt, tror inte ens jag själv skulle kunna köpa om jag åker på besök en februari helg till exempel.

Mitt tips är, odla eller lär känna en odlare eller köp ett hekto och ta med och prata inte om det samt rök i smyg.
2011-02-10, 02:36
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Det var ju uppe en likadan tråd för bara någon dag sen!
Där skrev dom att det var svårare på vintern, och att priset kunde höjas. Men sen skrev dom med att ibland fanns det mycket. Sök o finn.
2011-02-10, 03:02
Medlem
Hade jag varit du så jag hade jag köpt med (och pratat med bara de du ev. ska röka me) å göra de lite dolt isf
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in