2014-10-20, 11:32
Medlem
utanws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
varför inte? localbitcoins funkar ju klockrent. Och du köper ju ändå från privatpersoner även om det är en exchange emellan?

Den enda jag ser nu som tar emot swish har skrivit "NYA KÖPARE KONTAKTAS ALLTID FÖRST VIA SWISH-NUMRET DÅ ANTALET BEDRÄGERIER ÖKAT KRAFTIGT!". Menar han att han kommer ringa upp alla köpare innan köpet?
Haha jag får fortsätta leta.
Citera
2014-10-20, 11:38
Medlem
dinmammaforevers avatar
MEN vad håller btcx.se på med? Såg igår att det gick att köpa bitcoins som förr men nu när jag klickar mig in glad i hågen så går det helt plötsligt inte? Har jag drömt det eller håller jag på att bli tokig?
Citera
2014-10-20, 11:42
Medlem
utanws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinmammaforever
MEN vad håller btcx.se på med? Såg igår att det gick att köpa bitcoins som förr men nu när jag klickar mig in glad i hågen så går det helt plötsligt inte? Har jag drömt det eller håller jag på att bli tokig?

Det stod i deras egna tråd att .se fortfarande funkade ID-fritt men man blir ju bara skickad till .cx direkt. Jävligt synd för dom var ganska smidiga, överpris visserligen men man betalar för bekvämligheten.
Citera
2014-10-20, 11:44
Medlem
dinmammaforevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utanw
Det stod i deras egna tråd att .se fortfarande funkade ID-fritt men man blir ju bara skickad till .cx direkt. Jävligt synd för dom var ganska smidiga, överpris visserligen men man betalar för bekvämligheten.

Jaa. Betalar gärna mer för slippa ladda upp ID och skit. Vafan!
Citera
2014-10-20, 12:16
Medlem
massepojkens avatar
Är man inte helt efterbliven är det inga som helst problem att skaffa bitcoin idag, vare sig man vill vara anonym eller tvingas genomgå en enkel verifieringsprocess.

Alla frågor upprepas gång efter gång i tråden. Så jävla tröttsamt!

Den yngre generationen verkar helt odugliga gällande informationsinhämtning. Det ska vara länkar och instruktioner precis som för barn överallt.

Att tänkande individer inte längre växer på träd har vi alla patetiska föräldrar som curlar sönder sina barn att tacka för.

Det finns en anledning till att jag inte postar länkar längre.

Prova läs det som står i tråden!!

För ingen vill väl vara ett klappmongo?
Senast redigerad av massepojken 2014-10-20 kl. 12:20.
Citera
2014-10-20, 12:44
Medlem
MontyBurnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massepojken
Är man inte helt efterbliven är det inga som helst problem att skaffa bitcoin idag, vare sig man vill vara anonym eller tvingas genomgå en enkel verifieringsprocess.

Alla frågor upprepas gång efter gång i tråden. Så jävla tröttsamt!

Den yngre generationen verkar helt odugliga gällande informationsinhämtning. Det ska vara länkar och instruktioner precis som för barn överallt.

Att tänkande individer inte längre växer på träd har vi alla patetiska föräldrar som curlar sönder sina barn att tacka för.

Det finns en anledning till att jag inte postar länkar längre.

Prova läs det som står i tråden!!

För ingen vill väl vara ett klappmongo?
Bra rytet masse.
Citera
2014-10-20, 17:34
Medlem
vizuals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massepojken
Du är en smart kille och ironi funkar alltid.

Läs på om Ebola min vän för du kommer troligtvis att dö i den sjukdomen. En ohyggligt smärtsam död för er som inte vet.

Många blöder ur ögonen. Hostar blod.

Speciellt som vi troligvis har det första ebolafallet i Sverige. Misstänkt fall idag på Arlanda.

Jag tror detta kan gå riktigt jävla illa och vågar knappt tänka på den panik som kan uppstå inom de närmaste 6 månaderna.

Frågan är bara hur stor del av befolkningen som hinner dö innan botemedel kommer?

Finns ingen kapacitet i Sverige eller något annat modernt land att hantera stora mängder ebolasmittade.

Min magkänsla skriker kommande ebolakaos. Tyvärr brukar den ha rätt.

För er som fortfarande äger aktier. SÄLJ!!

Bitcoin=Behåll, ev öka

Guld= KÖP!

Någon dag inom de närmaste veckorna kommer börsen krascha rejält. Jag tror vi kan krascha upp till 10% på en dag pg av ebolahysteri.

Kommer Bitcoin följa med i fallet eller styrs bitcoin av annat? Väldigt spänd på detta för egen del

Och när pengarna blir rädda, ja då blir jävligt det bråttom. Det ska gudarna veta.

Driver du med ebola eller??
Citera
2014-10-20, 17:39
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vizual

Vad menar du?
Citera
2014-10-20, 18:13
Moderator
HelgeBuks avatar
massepojken är lite som Charlie Sheen: "I have one speed, I have one gear: GO!"

Det är aldrig lite halvdant tråkigt i hans värld utan antingen är allt guld och gröna skogar eller så är den totala kollapsen bara sekunder bort. Mitt råd till församlingen är därför: ta allt han säger med sjutton nypor salt, alternativt se honom bara som ren underhållning.
Citera
2014-10-20, 18:20
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vizual
Nej, det är som masse säger. Sjukdomar och eventuella epidemier styr världsekonomin. Vi alla vet hur det såg ut på 80-talet när AIDS började sprida ut sig. Det är grunden till den ekonomin vi ser idag.

Dessutom så är det underjordiska larver som styr världen under namnet NWO, idag förkortat till WHO. Människan är utomjordingar och onda krafter försöker läsa våra tankar. Tomten bor på Hawaii och Barrack Obama är egentligen Osama bin Laden.
Senast redigerad av The Crash 2014-10-20 kl. 18:23.
Citera
2014-10-20, 19:28
Medlem
vizuals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Nej, det är som masse säger. Sjukdomar och eventuella epidemier styr världsekonomin. Vi alla vet hur det såg ut på 80-talet när AIDS började sprida ut sig. Det är grunden till den ekonomin vi ser idag.

Dessutom så är det underjordiska larver som styr världen under namnet NWO, idag förkortat till WHO. Människan är utomjordingar och onda krafter försöker läsa våra tankar. Tomten bor på Hawaii och Barrack Obama är egentligen Osama bin Laden.

Läste på lite om ebola och det är nog väldigt liten risk att det sprids i vid grad. Vi får nog leva ett år till boys! Och ta hem storkovan från bitcoin!
Citera
2014-10-20, 20:08
Medlem
Dödens avatar
Men, finns det någon anledning att inte köpa på tex coinbase eller bitstamp där priserna är lägre?
Identifikationen verkar vara ett sms som jag förstod det. Har jag fel?

Istället för att bli sura på alla nybörjare som kommer in och frågar varför gör inte någon duktig en lista på exchanges och en jämförelsekurs (vid tidpunkten listan görs) och hur man identifierar sig så slipper ni alla nybörjare. Hjulet på nytt och det där.
Att läsa igenom 750 sidor arga inlägg är inget jag är sugen på, det går bort rätt fort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in