Ok, vi börjar väl med att se om det är någon som fattar vad det är jag har i huden... Har googlat runt och det närmsta jag hittar är milier men mina ser inte riktigt ut så. Jag får förhöjningar i huden, olika storlekar men i regel ungefär som en finne. Klämmer jag dom rackarna så verkar dom vara fyllda med fett! Milier verkar ju vara snarare vita smååå bluppar.. dom här är färglösa knölar strax under huden.
Hur som... har haft en sån rackare på kinden länge. Har lyckats klämma skiten ur den ibland men aldrig helt. Nu senaste dagarna har den växt rejält och den retade upp mig. Stack in en nål och gojjade runt lite och tog sen i allt jag pallade och fick ut liiiiite. Gjorde så förbannat ont i fingrarna! Lackade ur och tog en tång(!) Klämde på riktigt rejält och sprutade ner spegeln...
Att det inte var skitsmart det kan jag ju räkna ut på egen hand. Men hur mycket skada kan jag ha gjort? Om vi bortser från själva infektionsrisken med att sticka in en nål och rota runt med. Själva krosskadorna då? Läker dom utan några fula bestående men i ansiktet eller? Räknar med ett skapligt blåmärke i morgon, det kan jag leva med. Men jag vill inte få en blaffa i plytet som hänger kvar i all evighet..
Så där. Garva åt min totala dumhet bara! Det kan jag bjuda på