2011-02-04, 19:32
Medlem
wexxers avatar
Hejsan!

Har nu skt igenom och letat en del p internet (Google samt flashback) men inte hittat svaret p min frga.

Det r s att jag har en brbar HP ProBook 6450b, med Win7, som har tv stycken interna (innbyggda) mikrofoner. Vid ett tillflle ville jag vara sker p att de inte skulle g att anvnda s att ingen skulle kunna avlyssna vig vid tillfllet, och drfr valde jag att avinstallera drivrutinerna (tror jag valde "avinstallera, dvs. inte inaktivera), men nu skulle jag vilja f dem att fungera igen.

Har som sagt frskt leta efter information om hur man gr detta bl.a. p Google samt flashback men inte hittat ett svar och hoppas nu ngon vnlig sjl skulle kunna hjlpa mig!

Tack p frhand
Citera
2011-02-04, 20:01
Medlem
Det finns olika saker du kan gra.

- Skivan du fick(om du fick) nr du kpte datorn borde innehlla drivrutiner till den
- Sk p din dators namn p google, och sen "drivers", d kommer det finnas en eller flera sidor med drivrutiner till din dator.
Citera
2011-02-04, 20:32
Medlem
wexxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Un-named
Det finns olika saker du kan gra.

- Skivan du fick(om du fick) nr du kpte datorn borde innehlla drivrutiner till den
- Sk p din dators namn p google, och sen "drivers", d kommer det finnas en eller flera sidor med drivrutiner till din dator.

Jag fick inte med med ngon skiva, och jag skte p "HP ProBook 6450b drivers" redan innan jag skapade trden, s det knns lite som om jag fastnat hr :/
Citera
2011-02-04, 21:51
Medlem
CompuTerrors avatar
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport...=135&swLang=36
Citera
2011-02-04, 21:56
Medlem
wexxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompuTerror
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport...=135&swLang=36

Var inne dr redan innan jag skapade trden, och jag hittade inte rtt drivrutiner. Sg du ngra som skulle kunna vara fr de interna mikrofonerna?

Kan nmna att det r Win7 32-bit jag anvnder.
Citera
2011-02-05, 12:06
Medlem
CompuTerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wexxer
Var inne dr redan innan jag skapade trden, och jag hittade inte rtt drivrutiner. Sg du ngra som skulle kunna vara fr de interna mikrofonerna?
Kanske de fr ljudkort-drivrutinerna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in