Japp, d sitter man p ett hotellrum i Giessen och vntar p att min "medbrottsling" ska ta sig hit frn flyget d. Ikvll blir det ett krt terseende. Vet att inte detta r en recension -nnu- men se det mer som en prolog, recensionen kommer nr jag vaknat och nyktrat till igen, var s skra! Blir en helhelg, s om World hller samma klass som sist s blir det antagligen en fre-lr vistelse! Jvlar vad man r taggad nu, om en timme br det av med taxin! Lovar att bertta vidare imorgon!
Jahopp. d brjar man s smtt att vakna till liv efter grdagens drabbningar! Mste sga att World inte gjorde mig besviken, till trots att det r vinter och uteavdelningen stngd. Visst gr sig det stllet nd bttre sommartid, men jag inte tycka ngot annat n att det fortfarande r den bsta FKK klubben vintertid ocks.
Mycket bra urval av brudar (de flesta frn 7 pong och uppt), bra variation av nationaliteter (pratade med svl Rumnskor, Ungrare, Tyskor, Brasilianskor, Amerikaner). Bra mat, ven om den inte kom upp i samma klass som p 7-rs jubilet, fri l i baren och inte allt fr pflugna damer!
Hann med ett par seanser vilka jag inte orkar g in p i detalj, ty det r vl inte det som r intressantast utan snarare stllet som sdant.
Kan bara verifiera att damerna fortfarande r trevliga, genersa och ltta att umgs med. Ska tervnda om ett par timmar ner de ppnar klockan elva fr att ta mig en heldag och njuta av faciliteterna! terkommer med vidare rapport!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!