2011-02-04, 16:34
Medlem
Lindkviists avatar
Jag som student vill helst inte betala 200 spänn för att se en match på O'learys när de visar exempelvis Brynäs! Så det skulle vara riktigt nice med en pizzeria med en tv där man kan sitta och se hockeymatcherna som visas när det är bortamatch! Nån som har nå tips på vilka pizzerior som gör det i Gävle?
Citera
2011-02-04, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lindkviist
Jag som student vill helst inte betala 200 spänn för att se en match på O'learys när de visar exempelvis Brynäs! Så det skulle vara riktigt nice med en pizzeria med en tv där man kan sitta och se hockeymatcherna som visas när det är bortamatch! Nån som har nå tips på vilka pizzerior som gör det i Gävle?

Babbarna vet inte vad hockey är. Du får ta med dig pizzan från skit stället och slå på tvn hemma i lugn och ro.
Citera
2011-02-04, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mouskl
Babbarna vet inte vad hockey är. Du får ta med dig pizzan från skit stället och slå på tvn hemma i lugn och ro.
varför inte ta interpool ? tror old saints visar oxå. kanske bishops arms visar oxå ?
får man verkligen betala när man ska på hockey på olles nu förtiden ?
Citera
2011-02-07, 20:25
Medlem
Lindkviists avatar
Nu hjälpte det här inte mig alls och istället för att säga att man INTE ska se hockey på pizzerior för att man måste tydligen gå till o'learys och dem (som jag tydligt skrev att jag inte ville göra), så kan ni ju försöka hjälpa? Ser inte poängen med era inlägg...
Citera
2011-02-07, 20:29
Medlem
Noetlovskijs avatar
Old Saints visar en del tror jag. Käk har de ... kanske ... innan klockan nio. Men det blir alltid tjockt med ungdomar på helgerna. Veckorna går la bra. Och det är gratis.

Cheers kör väl också?
Citera
2011-02-08, 14:23
Medlem
Lindkviists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Old Saints visar en del tror jag. Käk har de ... kanske ... innan klockan nio. Men det blir alltid tjockt med ungdomar på helgerna. Veckorna går la bra. Och det är gratis.

Cheers kör väl också?

Men jag vill käka billigt och det är det varken på old saints eller cheers... Studerande som jag är har jag begränsad ekonomi och har inte råd att betala 200 spänn för käk till varje match!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in