2011-04-03, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JetSetter
så hade DICE nog inte behövt släppa det till konsollerna.

har du en bajskorv i huvet?
Citera
2011-04-03, 21:00
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FelGud
klar som fan att de hade släppt det till konsolerna.. det vill ju tjäna så mycket pengar som möjligt... jag är jävligt skeptisk till BF3 tror multiplayer kommer bli en besvikelse

Börjar också bli lite orolig, ser ut som om spelet kommer vara mer som MoH/CoD än Battlefield 2 samt att DICE sänker svårighetsgraden får att nå större publik.
Citera
2011-04-03, 21:06
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Börjar också bli lite orolig, ser ut som om spelet kommer vara mer som MoH/CoD än Battlefield 2 samt att DICE sänker svårighetsgraden får att nå större publik.
Sorgligt men sant. Jag vill ha lite utmaningar i mitt spelade. Visst, BF2 är arkad, men det bygger mycket på skill och taktik. Jag ber innerligt att de inte glömmer bort det faktumet...
Citera
2011-04-03, 21:30
Bannlyst
Citat:
Nä inte direkt, det finns massvis med crackade servrar att spela på. Därför väljer nog fler att ladda ner till PC än att punga ut pengar för att modda sin xbox eller ps3.

Folk har nog alltid laddat ner multiplayer spel i en större omfattning till PC än Xbox/PS3. Men det är ju bara vad jag tror och inte någonting jag vet.
Det finns ingen ordentlig "Multiplayer-crack", som gör det möjligt att spela online på BF BC2.

Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
BFBC2 laddades ner 30 000 gånger bara på TL.
Assassins creed har laddats ner över 170 000 gånger på TL.

Jämför man med konsol så tankades BFBC2 ner 5000 gånger och Assassins Creed 11 000 gånger.
Fast det är ju singelplayer som dom laddar ner, så det har inget med MP att göra.
Citera
2011-04-03, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Muppenro
Det finns ingen ordentlig "Multiplayer-crack", som gör det möjligt att spela online på BF BC2.

Så går det inte att spela på crackade servrar? Alltså att man manuellt skriver in en adress till en crackad server där man kan spela..?
Citera
2011-04-03, 22:22
Bannlyst
Citat:
Så går det inte att spela på crackade servrar? Alltså att man manuellt skriver in en adress till en crackad server där man kan spela..?
Nej det går inte, däremot så kan man spela på servers utan anti-cheat, fast det är en annan femma.
Citera
2011-04-04, 01:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Muppenro
Nej det går inte, däremot så kan man spela på servers utan anti-cheat, fast det är en annan femma.

Och dessa servrar du pratar om är alltså inte crackade, dom är alltså helt "lagliga"?
Citera
2011-04-04, 07:28
Bannlyst
Citat:
Och dessa servrar du pratar om är alltså inte crackade, dom är alltså helt "lagliga"?
Ja.
Citera
2011-04-04, 18:52
Medlem
Mr-ChriLs avatar
Hoppas man får se lite av New york eller Paris i nästa trailer
Citera
2011-04-04, 20:38
Medlem
swoows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-ChriL
Hoppas man får se lite av New york eller Paris i nästa trailer
Det blir ju en 17 minuters lång "full-reweal" som det stod i slutet av förra trailern, så man kommer nog få se allt och lite till
Citera
2011-04-04, 23:03
Medlem
Norpheuss avatar
Väldigt lite rekyl på vapnen...konsolerna sprider sin pest och det blir inget project reality vad jag förstått
Citera
2011-04-04, 23:06
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norpheus
Väldigt lite rekyl på vapnen...konsolerna sprider sin pest och det blir inget project reality vad jag förstått

Nja...rekylen verkar vara jämförbar med den rekylen som en M4 har inzoomad i BF2. För kom ihåg, om du vill ha ultra-reality, så vänta tills PR till BF3 kommer. BF2 och BF3, även om de känns realistiska är de slutligen ganska mycket arkad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in