2010-12-06, 09:31
Medlem
paymeinchorizos avatar
När jag klistrar in en kopierad webbadress någonstans på nätet får jag upp en OK-knapp med titeln GetLastError och texten "The operation completed succesfully". Rutan försvinner när jag klickar på den två gånger, men därefter kan jag fortfarande inte klistra in adressen utan att rutan försvinner.
Jag har Eset Nod32 Antivirus som jag uppdaterat och försökt rensa datorn med, men rutan fortsätter att komma upp.
Hur gör jag mig av med det här problemet?
Citera
2010-12-10, 02:58
Medlem
buashas avatar
Jag med. Ganska jobbigt faktiskt, och jag kan fan inte ett skit om datorer så att fixa det själv är uteslutet.. Hilfe!
Citera
2011-01-31, 22:01
Medlem
ekbs avatar
Har samma problem. svar mottages tacksamt
Citera
2011-02-04, 00:23
Medlem
ekbs avatar
Vad är GetLastError och hur tar jag bort det? [Sammanfogad]

Hej!

När jag copy +pastear länkar etc går det inte att klistra in och det dyker upp en ruta som heter GetLastError där det står "Åtgärden har slutförts". det är skitjobbigt. vad ska jag göra? vet att det fanns en tråd om detta men inte en jävel ville ju svara

tack på förhand!
mvh ekb
Citera
2011-02-04, 00:27
Medlem
Vilken webbläsare använder du dig av?
Citera
2011-02-04, 03:44
Medlem
ekbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahlenz
Vilken webbläsare använder du dig av?

mozilla firefox
Citera
2011-02-04, 09:09
Medlem
/Nisse_Hults avatar
Enligt: http://support.microsoft.com/kb/127991 är "GetLostError" i huvudsak orsakade av felaktiga 3:e partsdrivrutiner etc. Det är m.a.o. inte ett "windows"-fel..

Tänk efter vad du installerade strax innan dessa felmeddelanden började dyka upp?
Troligtvis är det någon drivrutin i dessa installationer som inte fungerar...

Kolla ävan i loggboken om det finns en fördjupad felbeskrivning däri?

Notera att 3:eparts drivrutinen även kan vara en smitta av något slag!.
det finns gott om smittor som installerar egna dll och sys-filer, eller injicerar kod till befintliga dito!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in