2011-02-03, 17:55
Medlem
Sherekhans avatar
Tjena, det är så att jag fick en skinnjacka av min kusin för några veckor sedan. Jag var väldigt skeptisk först, men efter att ha provat den ändrade jag mig. Den passar mig perfekt, jag är lite mer bredaxlad än de flesta och den satt som ett smäck.

Jag såg att den var av märket (?) Livelo Attitude. Men efter att ha finkammat hela nätet känns det som har jag inte hittat någon som helst info om dem. Så någon som kan länka till någon webbutik så jag kan kolla runt lite och se vad det är för något jag fått hem?

Och hur ses det annars på folk med skinnjackor? Fjantigt ā la förvuxen moppepojke eller awesome om man bär dem med stil? (eller läderjackor kanske man ska kalla dem!)

Så vad säger ni?
Citera
2011-02-03, 18:58
Medlem
Min åsikt är att skinnjacka är helrätt, det är ju ett plagg som aldrig går ur modet. (Inte för att man ska behöva följa modet, men ändå... det har bärts i alla tider) så jag tycker helt klart att du kan bära din skinnjacka med stil!
Citera
2011-02-04, 09:30
Medlem
Sherekhans avatar
Okej gött, någon annan som har nån synpunkt?
Citera
2011-02-04, 15:10
Bannlyst
Absolut bära skinnjacka med stil. Jag är ett stort fan utav jackor men har aldrig haft någon skinjacka men nu har jag hittat en som faller mig i smaken perfekt så det blir att köpa så fort det blir några grader varmare
Citera
2011-02-06, 13:09
Medlem
Sherekhans avatar
Sweet, blir till att bära den när våren tittar fram. Nu till frågan vad fan är det för märke och vart hittar jag info om dem?
Citera
2011-02-08, 16:51
Medlem
Sherekhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherekhan
Sweet, blir till att bära den när våren tittar fram. Nu till frågan vad fan är det för märke och vart hittar jag info om dem?
Ingen?
Citera
2011-02-10, 19:37
Medlem
Sherekhans avatar
Citat:
Ingen?
Tydligen inte.
Citera
2011-02-12, 21:04
Medlem
Sherekhans avatar
Citat:
Tydligen inte.
Jo någon måste ha koll
Citera
2012-05-02, 10:41
Medlem
Anderrssss avatar
Citat:
Jo någon måste ha koll

Jackan är från Ullared.. Tjockt budjet och det finns typ ingen info om skiten. Var på Ullared förra veckan och jackorna är schyssta(bra passform!) Skinnjacka kan du bära från vaggan till graven! Big up
Citera
2012-05-02, 23:32
Medlem
Sherekhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderrsss
Jackan är från Ullared.. Tjockt budjet och det finns typ ingen info om skiten. Var på Ullared förra veckan och jackorna är schyssta(bra passform!) Skinnjacka kan du bära från vaggan till graven! Big up
Oj, gammal tråd jag körde en liten kompromiss, köpte en ny skinnjacka, hittade en som var som gjuten för mig, kostade dock lite mer men som du säger en skinnjacka är tidlös

Kul dock att få reda på var den kom ifrån, hade ingen aning och fanns inget att hitta på nätet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in