2004-08-20, 20:42
Medlem
Citera
2004-08-20, 22:10
Medlem
är det ingen som vet det???
Citera
2004-08-21, 16:12
Medlem
Sök på Citodon, alternativt kodein, på www.fass.se, testa även www.erowid.org, eller Google (testa codeine half-life eller kodein halveringstid).
Citera
2004-08-22, 01:04
Medlem
Citera
2004-08-22, 01:43
Medlem
Bios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZajSeN
hur länge finns citodon iblodet? eller kodein som det verksamma ämnet heter..???

Faktiskt lite svårt att säga, men, 1/2-veringstiden för kodein är c:a 2-3 timmar. Alltså, tar du 4 Citodon(120mg kodein) så har du efter 2-3 timmar cirkus 60mg kvar i kroppen. (Med halveringstid menas då den tid det tar för kodeinet att minska i kroppen till hälften av det du intog)

Edit. De flesta morfinprepp har en 1/2-veringstid på 2-3 timmar.

Rent praktiskt på ett ungefär betyder detta att om du blir hög på morfin-preparat vid ett tillfälle så är det ute ur kroppen efter 2-4 dar max, det syns inte på några tester.

//Bio
Citera
2004-08-26, 14:01
Medlem
Trakkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZajSeN
Räkna med max 6-7 dagar beroende på hur mycket du förbränner och hur mycket du dricker, "vatten alltså"
Citera
2004-08-26, 22:48
Medlem
Ralle_s avatar
Jag käkade 7 Citodon 500mg och 4 Tramadol GEA50mg och jag tror att det satt i ungefär en vecka.För jag torskade på pissprovet som jag var på ungefär efter en vecka tror jag.Och då var det fortfarande starkt.
Citera
2007-12-09, 21:19
Medlem
slarvers avatar
Har funderat på en sak.

Låt oss säga att man får ett par, tre stycken Citadon av någon vän pga att man har en jävla tandvärk, huvudvärk, influensa eller what so ever.
Sen så dycker det upp en oanmäld drogtestning på ens jobb dagen efter.
Va fan gör man då??
Torskar man så det står härliga till? Eller är det ok? Tar dom hänsyn till dosen storlek? Får dem ge dig sparken?
Citera
2007-12-10, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slarver
Har funderat på en sak.

Låt oss säga att man får ett par, tre stycken Citadon av någon vän pga att man har en jävla tandvärk, huvudvärk, influensa eller what so ever.
Sen så dycker det upp en oanmäld drogtestning på ens jobb dagen efter.
Va fan gör man då??
Torskar man så det står härliga till? Eller är det ok? Tar dom hänsyn till dosen storlek? Får dem ge dig sparken?

Man talar väl om som det är, syns det på pissprovet så är det ju ingen idé att neka, men om man sägar som det är så kan dom knappast sparka en, om man inte har haft problem med droger tidigare och dom letar efter ett tillfälle att få kicka en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in