2011-02-02, 22:28
Medlem
toxicvaccines avatar
tja!

jag undra hur jag kan göra för att tagga min låt bäst? en hemmagjord låt som jag vill att folk lätt ska hitta typ.. ska man tagga med ("") eller bara skriva massa random saker som har med musik att göra? för jag får upp massa jävla annan skit som inte har med musik att göra på tuben

tack
Citera
2011-02-02, 22:38
Medlem
m0nkees avatar
För flest träffar ska du nog sätta taggar som: teen, naked osv.
Ska den "hittas bäst" i betydelsen att man hittar just din låt när man söker den så borde väl taggar som: music, genre(genren din låt tillhör), artisten, album osv. fungera.
Citera
2011-02-02, 22:46
Medlem
toxicvaccines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0nkee
För flest träffar ska du nog sätta taggar som: teen, naked osv.
Ska den "hittas bäst" i betydelsen att man hittar just din låt när man söker den så borde väl taggar som: music, genre(genren din låt tillhör), artisten, album osv. fungera.

Jaha okej, menar du att man ska skriva

"artist, namn, blabla, blabla ,blabla"

eller inga kommatecken?
Citera
2011-02-02, 23:00
Medlem
Idealistens avatar
Fyll ut fältet med max antal taggar som går sedan skriver du resten i "video description". Kopiera andra taggar från artister med många hits på deras videor.
Citera
2011-02-02, 23:06
Medlem
toxicvaccines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idealisten
Fyll ut fältet med max antal taggar som går sedan skriver du resten i "video description". Kopiera andra taggar från artister med många hits på deras videor.

smart där!! tack så mycket jag tänkte på samma sak på ett tagsen.. att sno från andra haha thanks!!
Citera
2011-02-03, 20:02
Medlem
Negerkludds avatar
Får jag låna tråden?
Hur länkar man till ett visst område i en låt när man skriver i kommentarfältet. Tex: 3:15, blått och öppnar just 3:15 in i låten då man klickar på det
Citera
2011-02-03, 22:26
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkludd
Får jag låna tråden?
Hur länkar man till ett visst område i en låt när man skriver i kommentarfältet. Tex: 3:15, blått och öppnar just 3:15 in i låten då man klickar på det

Källa: http://answers.yahoo.com/question/in...8061710AAAJ2CO
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in