2011-02-02, 22:03
Bannlyst
Vart är det jag kan köpa cigg?
har inte fyllt 18 än. /
Citera
2011-02-02, 22:06
Medlem
Det är inte lätt när man inte är myndig, men du har väl någon polare som är över 18?
Alternativt är att du frågar en a-lagare som i sin tur får någon slant för besväret.
Citera
2011-02-02, 22:07
Medlem
Herregud

För det första, hur i helvete ska vi hjälpa dig när vi inte ens vet var du bor,
För det andra, på flashback så är det faktiskt 18-årsgräns så antingen blir de avstängning eller bann.
För det tredje, snälla ge fan i att skriva såna jävla efterblivna trådar

Rajpa Out
Citera
2011-02-02, 22:16
Medlem
scmhoos avatar
Du kan köpa cigaretter i nästan alla affärer.

OT: Vad fan är det med Flashback idag? Någon form av invasion av minderåriga, som inte kan läsa reglerna?
Citera
2011-02-02, 22:18
Medlem
alroberts avatar
rätt dum fråga att säga vart kan jag köpa cigg, hur fan ska vi veta det när vi inte vet vart du bor..

finns ju alltid nån kiosk som säljer till minderåriga, testa där..

det andra behöver jag inte säga nåt om för alla i denna tråd har redan påpekat de.

LYCKA TILL MED RÖKANDET!
Citera
2011-02-02, 22:19
Medlem
Effiestonems avatar
Turkkiosker för det mesta, funkade för mig när jag var yngre.
Citera
2011-02-02, 23:06
Medlem
Magnetisms avatar
Jo här köper du cigg:
Ut ur huset/lägenheten, gå sedan ut ur porten och direkt till vänster. Vid nästa korsning går du åt höger ca 100m, vid fyrvägen svänger du till höger igen fortsätter rakt fram tills du når en stege. Klättra upp för stegen så kommer ser du en lucka som du kryper in i. När du är inne i luckan så sätter du på ficklampan du har med dig (det är mörkt). Gå bara rakt fram hela vägen tills du kommer till ett litet plåtskjul med ett rött X på. Där inne sitter Berra och säljer smuggelcigg, 100kr paketet, som hittat!
Citera
2011-02-04, 17:01
Medlem
Neighbourhoodspacemans avatar
Närmsta turkkiosk. Dra på luvan om du har de på tröjan.
Citera
2011-02-04, 19:26
Medlem
core_s avatar
En helvetes massa ålderstjafs raderat. Alla har fått varsin tillsägelse att gotta sig med, svara gärna på frågan i tråden istället för på en stolt springare kritisera brott mot regelverket när det är precis lika mycket regelbrott att gå OT

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in