prince?
tror du att jag är gjord utav pengar ?
nej men. jag röker det jag får tag i. helst det billigaste. jag röker inte för det är gott, jag röker för jag är beroende.
Produktionen i Danmark blev lukket ned i november 2010, og cigaretter til det danske marked produceres nu på fabrikker i Europa.
informationen om stängningen på wikipedia har en fotnot till prince hemsida. det verkar vara informationen ovan som avses, och antagligen missförståtts av en wikipedia-skribent.
Skönt att höra isånafall . men det är nåt speciellt med Prince som jag fastnat för. sen var det några Töntiga tjej cigg som jag köpte på Siljaline i taxfreen. Glamour tror jag att dom hette, dom var underbara. fasst det var 0.2ml nico
De orangea princepaketen är gamla, lanserades 2007 under namnet "indian summer". Gissar på att du bor i en liten ny ute i ödemarkerna.
du gissar helt rätt alla mina inköp görs på en bensin mack ute på vishan där jag bor men indian summer känns igen fast igår fanns det orange blå och gul orange var starkast... sen finns väl vanlig röd men måste ju testa nytt när man väl får tillfällen
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!