• 1
  • 2
2011-02-02, 20:52
Bannlyst
tjena alla onsdagsrunkare =). nån som vet någonting om att prince ska läggas ner? jag skulle Dö annars! röker inget annat.

Det står ialefall "The factory will close in 2011" här är länken:
http://en.wikipedia.org/wiki/House_of_Prince

Citera
2011-02-02, 20:54
Medlem
Är väl lika bra det
Citera
2011-02-02, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KEXJOHAN
tjena alla onsdagsrunkare =). nån som vet någonting om att prince ska läggas ner? jag skulle Dö annars! röker inget annat.

Det står ialefall "The factory will close in 2011" här är länken:
http://en.wikipedia.org/wiki/House_of_Prince

njaa köpte en orange prince igår så det tror jag ej... tror dom är nya så borde vara lugnt har aldrig sett att dom fanns förut

rökt john silver innan
Citera
2011-02-02, 20:56
Medlem
HGichTs avatar
Någon som röker Prince över huvudtaget?
Citera
2011-02-02, 21:01
Medlem
Saknar småpaketen 10 packen var så gött att köpa liten ask smidig kändes billigt oxå

men läggs prince ner kan du säkert köpa ett lager i god tid innan
Citera
2011-02-02, 21:02
Medlem
Lifeafterthisones avatar
prince?
tror du att jag är gjord utav pengar ?
nej men. jag röker det jag får tag i. helst det billigaste. jag röker inte för det är gott, jag röker för jag är beroende.
Citera
2011-02-02, 21:03
Medlem
kissflickans avatar
på deras hemsida kan man läsa följande:
Citat:
Produktionen i Danmark blev lukket ned i november 2010, og cigaretter til det danske marked produceres nu på fabrikker i Europa.

informationen om stängningen på wikipedia har en fotnot till prince hemsida. det verkar vara informationen ovan som avses, och antagligen missförståtts av en wikipedia-skribent.
Citera
2011-02-02, 21:04
Medlem
blobben!!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimzter
njaa köpte en orange prince igår så det tror jag ej... tror dom är nya så borde vara lugnt har aldrig sett att dom fanns förut

rökt john silver innan
De orangea princepaketen är gamla, lanserades 2007 under namnet "indian summer". Gissar på att du bor i en liten ny ute i ödemarkerna.
Citera
2011-02-02, 21:04
Medlem
Står ju i artikeln att Prince blev sålt till Storbritannien och att FABRIKEN stängs 2011.

Är nog bara det att produktionen ska flyttas och fabriken i Danmark läggs ner.
Citera
2011-02-02, 21:11
Bannlyst
Skönt att höra isånafall . men det är nåt speciellt med Prince som jag fastnat för. sen var det några Töntiga tjej cigg som jag köpte på Siljaline i taxfreen. Glamour tror jag att dom hette, dom var underbara. fasst det var 0.2ml nico
Citera
2011-02-02, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blobben!!!
De orangea princepaketen är gamla, lanserades 2007 under namnet "indian summer". Gissar på att du bor i en liten ny ute i ödemarkerna.
du gissar helt rätt alla mina inköp görs på en bensin mack ute på vishan där jag bor men indian summer känns igen fast igår fanns det orange blå och gul orange var starkast... sen finns väl vanlig röd men måste ju testa nytt när man väl får tillfällen
Citera
2011-02-02, 22:22
Medlem
alroberts avatar
blev lite nervös där en stund.

röker bara Prince (re)defined oak fyfan va goda dom är asså!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in