• 2
  • 3
2011-05-24, 15:23
Medlem
Uppdate: Min plan fungerade utmärkt, fick 710 kr rakt i handen!
Citera
2011-05-24, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenrajpa
Uppdate: Min plan fungerade utmärkt, fick 710 kr rakt i handen!
Vilken plan var det? Hur gjorde du?
Citera
2011-05-24, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flytandekycklingen
Vilken plan var det? Hur gjorde du?

Läs det jag skrev när jag startade tråden!
Citera
2011-05-24, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenrajpa
Läs det jag skrev när jag startade tråden!
Dryga jävel. Fel med att bara skriva att du löste in dem på donken?
Citera
2011-05-24, 16:28
Medlem
Tråknicks avatar
Hoppas h*n inte kommer i trubbel för att ha löst in kupongerna, det går ju inte att förklara det kvittot på annat sätt än att kontanter tagits ut på rikskuponger.

Förhoppningsvis kollar dom inte det, jag har ingen aning om hur detta kontrolleras på restauranger osv, det är ju förhoppningsvis heller inget brott i lagens mening, kupongerna har ju samma värde i pengar som det står på dom. Jag rekommenderar inte henne att fortsätta med detta dock.

Lyckligtvis kan man råka ut för värre saker i världen än att bli svartlistad som arbetskraft på McDonken.
Citera
2011-05-26, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tråknick
Hoppas h*n inte kommer i trubbel för att ha löst in kupongerna, det går ju inte att förklara det kvittot på annat sätt än att kontanter tagits ut på rikskuponger.

Förhoppningsvis kollar dom inte det, jag har ingen aning om hur detta kontrolleras på restauranger osv, det är ju förhoppningsvis heller inget brott i lagens mening, kupongerna har ju samma värde i pengar som det står på dom. Jag rekommenderar inte henne att fortsätta med detta dock.

Lyckligtvis kan man råka ut för värre saker i världen än att bli svartlistad som arbetskraft på McDonken.

Haha, hennes chef såg faktiskt det och hon fick en utskällning, men den bitchen är ditchad så det spelari ngen roll just nu ,
Citera
2011-05-26, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flytandekycklingen
Dryga jävel. Fel med att bara skriva att du löste in dem på donken?

Sorry bro
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in