2011-02-02, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudanR
du kan ha tur vissa ställen skiter i det, man får även inte dricka alkohol på dom.
men jag var stammis på ett litet hak där fick jag iaf dricka öl på dom och få full växel.
så känner du dom lite bättre på lokala pizzerian så kan det nog gå bra

Kan intyga att detta påstående stämmer.
Citera
2011-02-02, 19:08
Medlem
Bara be någon Pizzeria eller någon restaurang där det är bossen du snackar med att växla in dina kuponger till 80-90% av värdet eller nåt.
Citera
2011-02-02, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnstoner
Bara be någon Pizzeria eller någon restaurang där det är bossen du snackar med att växla in dina kuponger till 80-90% av värdet eller nåt.

Haha, Tackar för ditt tips
Citera
2011-02-02, 19:34
Medlem
Okej, känner en polare som jobbar på Mac'Donalds, hon säger att hon kan förmodligen hjälpa mig, att jag köper en cheeze och ger henne alla kuponger så ger hon mig bara 710 kr i växel tillbaka det skulle väl fungera ?

Citera
2011-02-02, 19:50
Medlem
tunnsomlufts avatar
Men helvete, köp MAT!!! Det är ju skitnice.
Citera
2011-02-02, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tunnsomluft
Men helvete, köp MAT!!! Det är ju skitnice.

To be honest, ska jag köpa gräs för en del av pengarna,
Citera
2011-02-02, 20:20
Medlem
tunnsomlufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenrajpa
To be honest, ska jag köpa gräs för en del av pengarna,
Knepigt...
Köp mat och sälj?
Citera
2011-02-02, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tunnsomluft
Knepigt...
Köp mat och sälj?

Scrolla upp och titta vad jag skrev innan hur jag har planerat att göra detta
Citera
2011-02-05, 12:57
Medlem
Citat:
Är lite kort om pengar och så där, så kom en kompis över med 720 kr i rikskuponger och gav mig dem.. och nu undrar jag, kan man lämna in kupongerna och få pengar istället

och sen...

Citat:
To be honest, ska jag köpa gräs för en del av pengarna

Har du lite pengar och är så desperat som att du tänker försöka ovanstående, för att sedan bara köpa gräs, då är du väl inte särskilt funtad i skallen?

Det är roligt att se evolutionen i privatekonomi-forumet. Det börjar med sådana här trådar, sen kommer samma trådskapare två-tre år senare med tråden "Hur blir jag av med min feta skuld?!".

Patetiskt.
Citera
2011-02-05, 21:09
Medlem
Citat:
Okej, känner en polare som jobbar på Mac'Donalds, hon säger att hon kan förmodligen hjälpa mig, att jag köper en cheeze och ger henne alla kuponger så ger hon mig bara 710 kr i växel tillbaka det skulle väl fungera ?

Indirekt ja, de har riktlinjer att följa. Och hon följer dem inte. Dvs sköter inte sitt jobb.
Citera
2011-02-06, 16:34
Medlem
Citat:
Scrolla upp och titta vad jag skrev innan hur jag har planerat att göra detta

Du kan ju alltid fråga dealern om du får köpa en femma för de :P
Citera
2011-02-11, 21:03
Medlem
general13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudanR
du kan ha tur vissa ställen skiter i det, man får även inte dricka alkohol på dom.
men jag var stammis på ett litet hak där fick jag iaf dricka öl på dom och få full växel.
så känner du dom lite bättre på lokala pizzerian så kan det nog gå bra
har rikskuponger 1 häfte månadsvis och jag har lyckats köpa öl på stamkrogen o groggar mm. visserligen ihop med en pizza men ändå har även lyckats köpa cigg från den lokala grillen då thaikärringen som jobbar där inte fatta vad kupongerna var för nåt så mitt tips e väl o gå till nåt mindre ställe o snacka bort dom helt enkelt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in