Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-17, 21:39
  #157
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Applejacks
Min farsa som lyssnar på hårdrock brukar säga att "rap är crap utan c". Ja, vad ska man säga? Håller med honom till stor det.

Om du inte var en sån stor farsgris kunde du sagt att hiphop är tiptop och hard rock är hard cock med läderklädda män, smink och långt hår - med c.

Inte så kul kanske, men karln har ju bjudit på ett antal andra tragikomiska ögonblick för den som letar.

Drink beer, smoke dope, and eat pussy until your jaw breaks. - Phil Anselmo
Citera
2017-03-26, 15:10
  #158
Medlem
Axl Rose





"Det är verkligen svårt att vara trogen i ett förhållande om den andra personen inte låter mig vara med andra."
Citera
2018-05-10, 22:43
  #159
Medlem
Bapelsins avatar
Nifelheim till publiken på Sweden Rock 2004: "Mår ni bra?" Publiken: "JAA!" Nifelheim: "Nu är det slut med det!"
Citera
2022-08-22, 13:38
  #160
Medlem
Ni som var med på 80talet kanske kommer ihåg att det gick ett rykte om att Mötley Crüe hade satt in en kille att spela Nikki Sixx istället för Nikki Sixx?

Jag tänker på hur Dregen kommenterade detta rykte för ganska många år sen. Han sa: "Det enda som hade hänt var väl att Nikki Sixx hade blivit jävligt fet."
Citera
2022-09-12, 22:42
  #161
Medlem
Memnoks avatar
När Ozzy hade brutit nacken och haltade runt i hemmet frågade hans fru hur han mådde: ”It could be worse you know, I could be fuckin Sting”
Citera
2022-10-08, 22:27
  #162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rob Halford
”I am an alcoholic, so what? It doesn´t bother me!”

/Lemmy


Haha 😆
Citera
2022-10-12, 19:30
  #163
Medlem
KlappMungons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mahzaara
Haha 😆

Tog det dig 18 år att fatta det roliga?
Citera
2022-10-12, 20:08
  #164
Medlem
Tommy Lee - ”Jag knullar allt med puls”.
Citera
2022-10-12, 20:52
  #165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bapelsin
Nifelheim till publiken på Sweden Rock 2004: "Mår ni bra?" Publiken: "JAA!" Nifelheim: "Nu är det slut med det!"

Hahaha, fantastiskt roligt 🤣 Den där intervjun med dem där de sitter och rapar och ska leka tuffa är väl också en klassiker
Citera
2022-10-12, 20:59
  #166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bapelsin
Nifelheim till publiken på Sweden Rock 2004: "Mår ni bra?" Publiken: "JAA!" Nifelheim: "Nu är det slut med det!"

Haha lysande.
Citera
2022-10-25, 17:37
  #167
Avstängd
En dyngrak Axl Rose efter att han smashat ett par speglar och annan inredning i en hotellobby i Stockholm klockan två på natten, till andra gäster: "Är det ni som ska föreställa underhållningen?"

Han hade tidigare försökt få in groupies till hotellet men det gick inte, inte diskret i alla fall. Axl greps så småningom av Stockholmspolisen och fick sova ruset av sig i en fyllecell; han släpptes nästa dag efter att polisen konstaterat att han "inte var i ett sådant tillstånd att han lämpligen kunde förhöras" - och reste vidare till Oslo.

Citerat efter någon kvälllstidning. Jag förmodar att hotellet senare fick ersättning via hans manager för den förstörda inredningen och övrig oreda.
Citera
2022-10-26, 01:47
  #168
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
En dyngrak Axl Rose efter att han smashat ett par speglar och annan inredning i en hotellobby i Stockholm klockan två på natten, till andra gäster: "Är det ni som ska föreställa underhållningen?"

Han hade tidigare försökt få in groupies till hotellet men det gick inte, inte diskret i alla fall. Axl greps så småningom av Stockholmspolisen och fick sova ruset av sig i en fyllecell; han släpptes nästa dag efter att polisen konstaterat att han "inte var i ett sådant tillstånd att han lämpligen kunde förhöras" - och reste vidare till Oslo.

Citerat efter någon kvälllstidning. Jag förmodar att hotellet senare fick ersättning via hans manager för den förstörda inredningen och övrig oreda.


Haha vilken jävla fest han måste ha haft. Vilket år hände det här?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback