• 1
  • 2
2011-02-02, 02:19
Bannlyst
Gör dom det för spänningens skull?
Senast redigerad av Djungelvraaael 2011-02-02 kl. 02:38.
Citera
2011-02-02, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelvraaael
Gör dom det för spänningens skull?

Självklart är det så. Vissa söker spänning. Risken eller chansen att på påkommen.
Sedan självklart för den vanliga njutningen som man annars uppnår vart man än sysslar med petting.
Citera
2011-02-02, 02:23
Bannlyst
Jag & mitt ex gjorde det för att det var ett så kallat achivement i förhållandet.
Citera
2011-02-02, 02:44
Medlem
Jag har oxå gjort det! men nu när man har blivit äldre tycker jag bara det är löjligt! man betalar ju hundra spänn för att se filmen! trycka fingrar i fittan kan man ju gör hemma!!!
Citera
2011-02-02, 03:16
Medlem
Mikibus avatar
De väl tänder på tanken att bli påkomna, kanske kan vara lite spännande.
Citera
2011-02-02, 03:19
Bannlyst
Då jag är singel brukar jag dra ett runk inne i salongen. Blir inte speciellt upphettsad av tanken att bli påkommen. Tänker mest att det är skönt.
Citera
2011-02-02, 18:17
Medlem
Stercoriuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponni
Jag & mitt ex gjorde det för att det var ett så kallat achivement i förhållandet.

Citat:
Ursprungligen postat av Somalisk-pizza
Då jag är singel brukar jag dra ett runk inne i salongen. Blir inte speciellt upphettsad av tanken att bli påkommen. Tänker mest att det är skönt.

Har ni achievements? Som vadå, klara leveln "Reverse Cowgirl" längre än 666 sekunder? Hålla i en trädgårdstomte samtidigt som man tar sig igenom ett helt samlag?

Men lite seriösare, varför var det ett achievement (en milstolpe låter mer passande)?

Somalisk-pizza:
Ja, det är väl skönt, men det måste finnas någon anledning till att du gör det på en biosalong med andra människor i närheten? Om man tänker på samma sätt skulle du väl lika gärna kunna dra en runk på bussen eller dylikt ställe? (Lite halvt avskärmat, dunkelt ljus etc)
Citera
2011-02-04, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stercorius
Har ni achievements? Som vadå, klara leveln "Reverse Cowgirl" längre än 666 sekunder? Hålla i en trädgårdstomte samtidigt som man tar sig igenom ett helt samlag?

Men lite seriösare, varför var det ett achievement (en milstolpe låter mer passande)?

Somalisk-pizza:
Ja, det är väl skönt, men det måste finnas någon anledning till att du gör det på en biosalong med andra människor i närheten? Om man tänker på samma sätt skulle du väl lika gärna kunna dra en runk på bussen eller dylikt ställe? (Lite halvt avskärmat, dunkelt ljus etc)

Inget fel på att runka på bussen. Läste att det var vanligt i Egypten och man kanske skulle börja med det här hemma.
Citera
2011-02-04, 14:54
Medlem
Uncle Dukes avatar
De är vidriga, onda människor som bara vill förstöra för andra. Som folk som "glömmer" stänga av mobilen eller sitter och skickar SMS under filmens gång. De borde lynchas hela högen.

För spänningens skull? Då kan man väl lika gärna solka ned varandra på en plats där folk inte betalat inträde på 100 kronor för att få lite lugn och ro och en riktig filmupplevelse. Gå till en dagislekplats eller något, era jävla pervon.
Senast redigerad av Uncle Duke 2011-02-04 kl. 15:05.
Citera
2011-02-04, 17:40
Medlem
Följdfrågan blir ju; skulle du be paret som håller på sluta om du upptäckte dem?
Citera
2011-02-04, 18:05
Bannlyst
Frågan TS ställde var lite lam från början. Personligen runkar jag när jag ser andra ha sex. Ja, ibland till porrfilm ibland till Tpm Cruise på Drakens bio eller så glider man in på en härlig vuxenbio på Iste. Personligen skulle jag aldrig be dem sluta då jag är för upptagen med att dra i snorren.

Puss o kram
Citera
2011-02-04, 18:29
Medlem
Frågan du borde ställa dig är ju; varför inte? det är väl en kul grej
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto