2015-08-01, 08:28
Medlem
nimrod666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Vilken hycklare. Och fantastiskt skönt att St. Timbuktu, en av de mest rabiata vänsterhuggarna visar sig vara så skenhelig.

Skåda en dåres försvarstal på twitter: https://twitter.com/jasontimbuktu/with_replies

"jag betalar till välfärden"

Roligt att han väljer att skylla på revisorn. Han ger sken av att vara genuint dum som försöker slingra sig ur sin egen dubbelmoral samt att han precis enligt manualen för vänsterargumentation lägger upp dimridåer, "duh, jag betalar faktiskt skatt i Sverige" bla bla bla. Kul att det är många som sätter honom på plats.
Jag såg att det var någon som föreslog ett nytt artistnamn till honom: Krumbuktu

Personer från kändisvänstern har det inte lätt när det kommer till solidaritet med andra och eget välmående. Det finns massvis med hycklare i den gruppen.
Det skulle inte förvåna mig ett dyft om han även sett till att mjölka olika fonder på miljonbelopp.
Citera
2015-08-01, 12:29
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Måhända, fast han får mycket brudar. Såg en tjej skrika "Ciao bello, pizza, pizza" åt honom samtidigt som hon visade tuttarna. - Han tycks leva livet, den gode italienaren.

Jag har aldrig påstått att hyckleriet inte är lönsamt. Det är det såklart både när det gäller pengar och fitta.
Citera
2015-08-01, 12:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av biljon
I sina tweet försöker sig Timbuktu att försvara sig genom att påstå att det är skillnad på skatteflykt utomlands och att "skatteplanera" i Sverige. Problemet är väl att hans internationella karriär inte tillåter skatteflykt utomlands eftersom hela inkomsten finns i just Sverige. Får han en internationell hit lär flyttlasset gå med blixtens fart.

Synd bara att han har frånsagts sig den möjligheten helt nu, då han redan har avfärdat kritiken med att det faktiskt finns folk som är värre, han har ju faktiskt inte flyttat sina pengar utomlands.

Maximera din skatt Jason, för allas lika värda.
Citera
2015-08-01, 22:46
Medlem
Wafas avatar
Videon säger allt.
https://www.youtube.com/watch?v=55p82ciE-5A&feature=share
Citera
2015-08-02, 08:58
Medlem
vanarts avatar
Det är allmänt känt att Timbuktu under lång tid utgett sig för att vara "artist" med vänstersympatier och att han lyckats stoppa den lilla bruna masken i många snygga svenska tjejer. Det reste småtjejer från hela södra Sverige för att punda med negern och/eller kretsen runt denne.
Senast redigerad av vanart 2015-08-02 kl. 09:08.
Citera
2015-08-04, 16:26
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Vilken hycklare. Och fantastiskt skönt att St. Timbuktu, en av de mest rabiata vänsterhuggarna visar sig vara så skenhelig.

Skåda en dåres försvarstal på twitter: https://twitter.com/jasontimbuktu/with_replies

"jag betalar till välfärden"

Roligt att han väljer att skylla på revisorn. Han ger sken av att vara genuint dum som försöker slingra sig ur sin egen dubbelmoral samt att han precis enligt manualen för vänsterargumentation lägger upp dimridåer, "duh, jag betalar faktiskt skatt i Sverige" bla bla bla. Kul att det är många som sätter honom på plats.

Notera att han samtidigt inte bara i sina handlingar, utan helt öppet, har uttryckt en önskan att få ingå i Sjuklöverregimen (sossefraktionen). Han har t.o.m. blygsamt nämnt att han inte skulle ha något emot att få bli kulturminister. Trots allt slår ingen skatteplanering att få bli nettomottagare av skattemedel istället för att vara nettobetalare.
Citera
2015-11-10, 10:14
Medlem
Niggerbullens avatar
Nu plockar "Timbuktu" ännu fler sociala poäng med sitt flygblad á la SD. Pinsamt rakt igenom
Citera
2015-11-10, 17:48
Medlem
Ja sån Diarré är alltid välkommen i PK-träsket. Har "Timbuktu" ingen förståelse för att svenskar är oroliga för den invasion av främmande ökenfolk som nu invaderar Sverige?
Citera
2015-12-14, 06:28
Medlem
Europes avatar
Är det bara jag, eller verkar det inte vara rätt tyst om denne självutnämnde språkrör för jordens alla kannibalistiska stammar? Han gick uppenbarligen hårt in för att i egenskap av PK-politruk få fet, offentlig finansiering av regimen, samt jag har förvisso inte längre följt t.ex. regimens propagandakanaler SR och SVT, men har han fått det på senaste tiden? Han önskade sig ju t.o.m. en ministerpost, vilket skulle inbringa 124000 kr/månad, förutom att det sedan kan leda till en livstidsförsörjning utan några motkrav. Han har väl inte lyckats suga ut det offentliga på de summorna senaste tiden?

Jag vet att bl.a. Malena Ernman, Henrik Schyffert, Henrik Arnstad m.fl. har fått uppdrag av SVT som tack för deras senaste års hängivna PK- och regimpropaganda. Även Sebbe Stakset verkar ha synts till mindre i offentligt finansierad verksamhet, men där kan jag tänka mig att man från regimhåll började finna honom lite för problematisk som en av sina mest synliga propagandarör.
Senast redigerad av Europe 2015-12-14 kl. 06:35.
Citera
2016-01-13, 11:17
Medlem
MartinStLouiss avatar
Nu ska Timbuktu skilja sig efter 1,5 års äktenskap. http://www.expressen.se/noje/timbuktu-40-skiljer-sig-fran-sin-fru/
Citera
2016-01-13, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Nu ska Timbuktu skilja sig efter 1,5 års äktenskap. http://www.expressen.se/noje/timbuktu-40-skiljer-sig-fran-sin-fru/

Åh fan, så nu är ringarna knäckta. För jävligt när det händer. Kärlek är ingen dans på rosor, oftast blir det bara taggarna kvar när bladen trillat av. Men så är det i gejmet. Det är inte lätt att knega som musikant idag, det är ju alltid ett liv på resande fot. Frugan hans kanske också vill köra sin grej och då skiter det sig. Det var bättre förr i tiden när kärringen var hemma med barnen och mannen fixade inkomsten.
Citera
2016-01-13, 12:41
Medlem
erikbes avatar
Jag är själv skild men mer än 1,5 år borde man väl ge det? Otrohet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in