Skall skicka tillbaks lite saker.
Tänkte skicke med schenker, men då kommer ju paketet till ett ombud?
Hur fan skall man skicka? skall jag skicka med posten kostar det ju minst 130kr. Riktigt dåligt att det inte finns med en färdiskriven retursedel.
sket sida och dom har bara öppet 8-12 och då är det omöjligt för mig att ringa.
Tyckte att dom inte passade så bra. Är ju 14 dagars öppet köp.
Då är det ju bara att du skickar paketet hur du vill. Adressen verkar jag dock inte hitta på deras hemsida vilket känns lite skumt, men det står att en fraktsedel ska medfölja i paketet. Oavsett vilket tror jag det är enklast att bara maila dom och be om adressen/hjälp:
Då är det ju bara att du skickar paketet hur du vill. Adressen verkar jag dock inte hitta på deras hemsida vilket känns lite skumt, men det står att en fraktsedel ska medfölja i paketet. Oavsett vilket tror jag det är enklast att bara maila dom och be om adressen/hjälp:
adressen har jag här. Skickar iväg ett mail för säkerhets skull. kändes så konstigt att skicka till ett ombud bara. Vanligtvis brukar det finnas en fraktsedel med och då levereras det direkt till adressen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!