2011-02-01, 23:07
Medlem
Skall skicka tillbaks lite saker.
Tänkte skicke med schenker, men då kommer ju paketet till ett ombud?
Hur fan skall man skicka? skall jag skicka med posten kostar det ju minst 130kr. Riktigt dåligt att det inte finns med en färdiskriven retursedel.
sket sida och dom har bara öppet 8-12 och då är det omöjligt för mig att ringa.
Citera
2011-02-01, 23:18
Medlem
Kaustis avatar
Ska du skicka tillbaka grejorna för att du inte gillar dom eller för att dom gått sönder?
Citera
2011-02-01, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Ska du skicka tillbaka grejorna för att du inte gillar dom eller för att dom gått sönder?

Tyckte att dom inte passade så bra. Är ju 14 dagars öppet köp.
Citera
2011-02-01, 23:31
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananmanen
Tyckte att dom inte passade så bra. Är ju 14 dagars öppet köp.

Då är det ju bara att du skickar paketet hur du vill. Adressen verkar jag dock inte hitta på deras hemsida vilket känns lite skumt, men det står att en fraktsedel ska medfölja i paketet. Oavsett vilket tror jag det är enklast att bara maila dom och be om adressen/hjälp:

http://se.zoovillage.com/cs/default.aspx
Citera
2011-02-01, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Då är det ju bara att du skickar paketet hur du vill. Adressen verkar jag dock inte hitta på deras hemsida vilket känns lite skumt, men det står att en fraktsedel ska medfölja i paketet. Oavsett vilket tror jag det är enklast att bara maila dom och be om adressen/hjälp:

http://se.zoovillage.com/cs/default.aspx

adressen har jag här. Skickar iväg ett mail för säkerhets skull. kändes så konstigt att skicka till ett ombud bara. Vanligtvis brukar det finnas en fraktsedel med och då levereras det direkt till adressen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in