Det är en mindre bra idé min vän. När jag var i Alanya för ett par år sedan var det vanligare att man blev tillfrågad om man ville köpa än tvärtom. DOCK på turistställen som t.ex Alanya är det fullsmockad med personer som vill tjäna pengar på dig.
Smakprov - varan - betalning, sköter du det så borde det inte bli några problem. Du kommer märka hur många som slingrar sig när dem inte får lägga labbarna på pengarna först.
Skitröka så det svämmar över, och enligt mig ej värt risken att behöva muta bort giriga konstaplar.
Se till att vara fler än de ni köper av och var uppmärksam på hur många det strömmar till.
när ja var där så fråga dom ifall man ville ha röka så fort man kolla på en pipa eller nått med cannabis att göra i varje stånd så sa dom om du vill ha puff puff så följ med här haha
när ja var där så fråga dom ifall man ville ha röka så fort man kolla på en pipa eller nått med cannabis att göra i varje stånd så sa dom om du vill ha puff puff så följ med här haha
haha, vet dock inte om jag ska göra det, eftersom sett + hört en hel del sjuka grejer om turkiskapolisen
Lärde känna en restauranägare sist i Alanya och han sa att snuten röker på själva allt som oftast. Skulle de bry sig sade han så får du ge de 100 spänn var så ser dom mellan fingrarna.
OBS: Ta inte detta som uppmuntran, detta var enligt restaurangägarens utsago. no blame on me om du åker dit.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!