• 1
  • 2
2011-02-01, 20:36
Medlem
Hejsan alla flashbackare

Har bara en snabb fråga, ska åka till Turkiet inom kort, och har hört av polare att man kan röka cannabis där? Har själv rökt nästan dagligen i 5 år nu

Så kan man röka där? alltså är det lagligt? Eller är det så att man får röka, om man bara har för eget bruk vill säga!?

Berätta gärna själv om ni har varit där och rökt var ni har fixat det vill säga.

Edit: Har tänkt att bara köpa där, alltså inga kondomer i röven vill säga

Stukade Rajpa //
Senast redigerad av svenrajpa 2011-02-01 kl. 20:39.
Citera
2011-02-01, 20:39
Medlem
The Bears avatar
Det inte inte lagligt, men borde gå att få tag på och komma undan med ganska lätt. Som turist borde du gå runt med lite rasta-färger för att bli erbjuden, ta sedan av dig rastakläderna när du ska bli stukad för det är bra om säljare fattar men inte turkiska polisen.

Finns en stor tråd om cannabis utomlands med. Och en hemsida som listar massa ställen som någon förmodligen kan länka?

Hoppas jag hjälpt Och var försiktig man vet aldrig om turkpoliserna är jävliga
Citera
2011-02-01, 20:41
Medlem
mina vänner åkte in i häktet i 2 dagar för att ha stulit 10 baccardi breezers så nej ja tror inte det är lagligt
Citera
2011-02-01, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Bear
Det inte inte lagligt, men borde gå att få tag på och komma undan med ganska lätt. Som turist borde du gå runt med lite rasta-färger för att bli erbjuden, ta sedan av dig rastakläderna när du ska bli stukad för det är bra om säljare fattar men inte turkiska polisen.

Finns en stor tråd om cannabis utomlands med. Och en hemsida som listar massa ställen som någon förmodligen kan länka?

Hoppas jag hjälpt Och var försiktig man vet aldrig om turkpoliserna är jävliga

Haha okej, ja länka gärna

Sorry sökte men fick inte fram något, sökte väl fel
Citera
2011-02-01, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ramanboy93
mina vänner åkte in i häktet i 2 dagar för att ha stulit 10 baccardi breezers så nej ja tror inte det är lagligt

Aj då :s
Citera
2011-02-01, 20:43
Medlem
Citat:

tror du dom hade blivit häktade för att dricka dom, om dom betalat ordentligt för sig först? duh
Citera
2011-02-01, 20:45
Medlem
hejaklacksledares avatar
Citat:

På vilket sett är detta relevant?

TS: Varför bryr du dig om det är lagligt eller inte i Turkiet? I Sverige är det olagligt, och du har ändå rökt i fem år.
Citera
2011-02-01, 20:45
Medlem
MisterDeluXes avatar
Citat:

Vad är likheten med att röka på och stjäla? (i turkiet där vi i denna tråd förmodar att det är lagligt att röka på)

Jag tror att det borde vara ganska lätt att fixa där, har en tjejkompis som bor i allania (stavning?) Ska slänga iväg ett mail till henne och fråga..
Citera
2011-02-01, 20:50
Medlem
Har ingen erfarenhet av att röka i Turkiet, bara av sköna runk på turkiska dass!
Citera
2011-02-01, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterDeluXe
Vad är likheten med att röka på och stjäla? (i turkiet där vi i denna tråd förmodar att det är lagligt att röka på)

Jag tror att det borde vara ganska lätt att fixa där, har en tjejkompis som bor i allania (stavning?) Ska slänga iväg ett mail till henne och fråga..

Gärna gör det, och se vad hon säger

Citat:
Ursprungligen postat av kaosbeing
Har ingen erfarenhet av att röka i Turkiet, bara av sköna runk på turkiska dass!

The Kristet utseende

Citat:
Ursprungligen postat av hejaklacksledare
På vilket sett är detta relevant?

TS: Varför bryr du dig om det är lagligt eller inte i Turkiet? I Sverige är det olagligt, och du har ändå rökt i fem år.

Bra att veta, eftersom har sätt + hört en del hemska grejer om den turkiska polisen
Citera
2011-02-01, 21:09
Medlem
im.blind.to.yous avatar
Det är en mindre bra idé min vän. När jag var i Alanya för ett par år sedan var det vanligare att man blev tillfrågad om man ville köpa än tvärtom. DOCK på turistställen som t.ex Alanya är det fullsmockad med personer som vill tjäna pengar på dig.

Smakprov - varan - betalning, sköter du det så borde det inte bli några problem. Du kommer märka hur många som slingrar sig när dem inte får lägga labbarna på pengarna först.

Skitröka så det svämmar över, och enligt mig ej värt risken att behöva muta bort giriga konstaplar.

Se till att vara fler än de ni köper av och var uppmärksam på hur många det strömmar till.

Trevlig semester!
Citera
2011-02-01, 21:11
Bannlyst
http://www.webehigh.com/city/detail.php?CITYID=2111

Enligt denna länk verkar det som att det är bättre än Sverige i alla fall!

Citat:
25 grams for 80 us dollars.

Billigt också!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in