Citat:
Ursprungligen postat av Mjölk
Ännu en konstig fråga från en konstig tjej *tss*
Ngn som har en aning om i vilken rangordning man kan lista olika tabletter? Med den "farligaste/tyngsta" som nr 1 och mindre farliga tabletter som nr 10, 11 osv osv ..
Allt ifrån vanliga sömtabletter (typ propavan, stilnoct osv) och anti depp tabletter (typ Zoloft, Cipramil, Fluoxetin osv) och lugnande (typ lergigan, atarax osv) till mer tyngre droger .. alla svar uppskattas .. endast seriösa dock. Vet även att det är väldigt individuellt detta men det kan ju vara intressant å få läsa olika människors listor och jämföra lite .. *nyfiken i en strut*
/Maria
Du har ganska mysko frågor.. tror du tänker för mycket

ah nu såg jag vad det stod längst upp hehe.
Jag tror att dom farligaste tabletterna e nog dom man får tag på lättast o snabbast, jag bor i norrland och har väl inte dom mest utrustade kranarna.
Min förstaplats delas nog av: Subutex, Tiparol, och flödder eftersom det e dessa jag kan få tag på om inte något ovanligare rammlar in.
Men om jag kunde trolla fram vadsomhelst skulle jag nog säja att någon av dom tyngre moffe tabsen kanske, typ Dolcontin o liknade. Just för den ganska kraftiga beroendeframkallningen.
Vad skulle komma sedan.. hmm...finns fentanyl på tablett? om det gör det så kniper den nog förstaplatsen hehe.
PS: menar du ALLA tabletter som finns lr bara sånt som går att skriva ut?