• 1
  • 2
2011-02-01, 10:25
Medlem
Tja!

Startade en likadan trd om sex med hingstar fr ngon vecka sedan, men eftersom jag ven tnder p hanhundar vore det kul att hra om nn har sna erfarenheter ocks.

Den hr trden r allts till fr att skriva om riktiga, upplevda erfarenheter av sex med hanhundar. Man kan ven f dela med sig om vilka erfarenheter man skulle vilja ha, men inget annat = inget prat om normalt/onormalt, moraliseringar, allmnt smprat, o.s.v.

Sjlv har jag knappt ngra erfarenheter alls.. var hundvakt fr ngra r sen och frskte d, men den hunden ville inte s det blev inget. Likadant var det med grannens hund. Men fr kanske ett halvr sen mtte jag en bortsprungen hund p vgen till skolan som jag faktiskt lyckades f ut kuken en liten bit p, varp jag bjde mig ner och tog den i munnen. Det var dock typ vid sidan av en gng/cykelvg s det blev en rtt kort provsmakning bara. Dock upphetsande att ha haft en hundkuk i munnen Det gav mersmak, nskar f uppleva en fortsttning p det med en riktigt kt hund nn gng. Jag fantiserar ocks mycket om att bli psatt av en hund, men det har jag inte varit i nrheten av tyvrr, pga hundarnas ointresse (se ovan).

Nn mer med upplevda/nskade erfarenheter?
Citera
2011-02-01, 10:26
Medlem
Varfr ens tnka tanken att ha samlag med ett djur? Vad r det p djuret som du tnder p ?
Citera
2011-02-01, 10:26
Medlem
PsychoTheRapists avatar
En gng fr ett tag sen, brjade min hund jucka p mitt ben.. Det var sknt.
Citera
2011-02-01, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoTheRapist
En gng fr ett tag sen, brjade min hund jucka p mitt ben.. Det var sknt.

Nice, nskar ett en hund gjorde det p mig ocks, kunde leda till nt nnu trevligare kanske
Citera
2011-02-01, 10:51
Medlem
Phosphoruss avatar
Tjej eller kille?

OnT: Hoppas hunden gillar det lika mycket som du, fr fyfan finns inget vrre en djurplgare. Dock har en jvligt stor leonberger frskt ta mig. Blev jvligt cklad nr den stod p fyra ben och frskte fra in sin hund dase i min rv.

Dock hade jag byxor p mig s allt slutade med en jvla utskllning till hundjveln.
Citera
2011-02-01, 10:53
Medlem
Phosphoruss avatar
Sg p tidigare av dina inlgg och har konstaterat att du r kille.
Citera
2011-02-01, 10:54
Medlem
Har fr mig det fanns nn blogg om en tjej som hll p med liknande saker fr inte allt fr lnge sen.
Personligen tycker jag det r fel, hundar ska pippa med hundar, inte med mnniskor.
Citera
2011-02-01, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phosphorus
Tjej eller kille?

OnT: Hoppas hunden gillar det lika mycket som du, fr fyfan finns inget vrre en djurplgare. Dock har en jvligt stor leonberger frskt ta mig. Blev jvligt cklad nr den stod p fyra ben och frskte fra in sin hund dase i min rv.

Dock hade jag byxor p mig s allt slutade med en jvla utskllning till hundjveln.

Tack fr att du delade med dig av din erfarenhet.. fljande r dock tydlig moralisering som INTE ska frekomma i denna trd!

"Hoppas hunden gillar det lika mycket som du, fr fyfan finns inget vrre en djurplgare."

Jag hller frsts med om att djurplgeri r vldigt illa.

Jag r kille.
Citera
2011-02-01, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arfide
Har fr mig det fanns nn blogg om en tjej som hll p med liknande saker fr inte allt fr lnge sen.
Personligen tycker jag det r fel, hundar ska pippa med hundar, inte med mnniskor.

Ja, det finns en tjej som kallar sig Hundslynan som bloggar om det. Bra lsning f..

Vad du personligen tycker om hundsex r dock INTE ett mne fr denna trd.

SNLLA, kan ni inte frska frst vad den hr trden handlar om, det str tydligt och klart i det frsta inlgget!
Citera
2011-02-02, 23:10
Medlem
SweTechs avatar
D tar vi detta igen.. Topic r hurvida man har erfarenhet med hanhundar, inte var det finns filmer eller var det finns ngon bordell som man inte vet var den ligger..

TS, vill du diskutera ett mne p flashback s gr det bra, dremot kommer du inte kunna begrnsa vilka sikter som tas upp i trden ifall inlggen r on topic. Ifall du vill diskutera sex med hundar s r det helt ok ifall ngon ifrgastter din nskan, ifall du inte vill lta "den andra sidan" tala s freslr jag att du skapar en blogg istllet fr att diskutera p ett diskussionsforum.

Frgor p detta tas i PM och inte i trden.

//Moderator
Citera
2012-08-28, 01:57
Medlem
hoppas hunden biter dej i skrevet d du har ju inget hjrta som vill stta p djur
Citera
2012-08-28, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kittydisco
hoppas hunden biter dej i skrevet d du har ju inget hjrta som vill stta p djur

Om det r tvrtom d, att djuret frsker stta p, r djuret hjrtlst d ocks, det dominerar ju i den situationen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in