Hallå. Det var såhär, att jag satt på Youtube och lyssnade på musik då ljudet helt plötsligt lade av.
Jag har kollat allt i kontrollpanelen. Jag har gjort en systemåterställning. Men det hjälpte inte.
Att ljudkortet bara skulle gå sönder sådär verkar ologiskt. Man vill ju inte tro det. Jag har inte vart i datorn och pillat på moderkort, ljudkort eller andra komponenter.
gå in i enhetshanteraren och kolla hur det ser ut med drivrutinerna till ljudkortet,uppdatera dessa
där högerklicka där,hjälper inte detta så avinstalera dessa och starta om datorn,windows 7 hittar dessa automatiskt,du har ju försökt med systemåterställning och så.och kollat i ljudenheterna också,så kolla drivrutinerna,konstigt att det kan bli så men ,kika runt lite där..
gå in i enhetshanteraren och kolla hur det ser ut med drivrutinerna till ljudkortet,uppdatera dessa
där högerklicka där,hjälper inte detta så avinstalera dessa och starta om datorn,windows 7 hittar dessa automatiskt,du har ju försökt med systemåterställning och så.och kollat i ljudenheterna också,så kolla drivrutinerna,konstigt att det kan bli så men ,kika runt lite där..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!