2011-01-31, 23:29
Medlem
Hallå. Det var såhär, att jag satt på Youtube och lyssnade på musik då ljudet helt plötsligt lade av.

Jag har kollat allt i kontrollpanelen. Jag har gjort en systemåterställning. Men det hjälpte inte.
Att ljudkortet bara skulle gå sönder sådär verkar ologiskt. Man vill ju inte tro det. Jag har inte vart i datorn och pillat på moderkort, ljudkort eller andra komponenter.

Har ni något svar på vad som kan tänkas vara fel?

Mvh
Citera
2011-01-31, 23:37
Medlem
ShogunAssasins avatar
Testa att bara uppdatera drivrutinerna till ljudkortet, googla och ladda hem de senaste.
Citera
2011-01-31, 23:40
Medlem
Charles.Bronsons avatar
gå in i enhetshanteraren och kolla hur det ser ut med drivrutinerna till ljudkortet,uppdatera dessa
där högerklicka där,hjälper inte detta så avinstalera dessa och starta om datorn,windows 7 hittar dessa automatiskt,du har ju försökt med systemåterställning och så.och kollat i ljudenheterna också,så kolla drivrutinerna,konstigt att det kan bli så men ,kika runt lite där..
Citera
2011-01-31, 23:42
Medlem
gå in i enhetshanteraren och kolla hur det ser ut med drivrutinerna till ljudkortet,uppdatera dessa
där högerklicka där,hjälper inte detta så avinstalera dessa och starta om datorn,windows 7 hittar dessa automatiskt,du har ju försökt med systemåterställning och så.och kollat i ljudenheterna också,så kolla drivrutinerna,konstigt att det kan bli så men ,kika runt lite där..
Citera
2011-01-31, 23:52
Medlem
Charles.Bronsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av assgrass
försöker du vara rolig.?
Citera
2011-01-31, 23:58
Medlem
Tack för svar, ska testa detta!

Mvh
Citera
2011-02-01, 00:44
Medlem
Det kan även hända att någon kabel blev lös. Min kompis hade detta problem förut, han felsökte i dagar, och problemet var bara en lös kabel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in