2011-03-03, 22:49
Medlem
Houranis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rottweilern
http://www.thereligionofpeace.com/ Scrolla ner till - List of Islamic Terror Attacks For the Past 2 Months! Många av dessa är tyvärr Islamska terrordåd mot Kristna, dock så är inte alla det!

Hur rättvist är det att länka till en anti muslimsk sida? Komigen liksom
Citera
2011-03-03, 22:58
Medlem
Rottweilerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hourani
Hur rättvist är det att länka till en anti muslimsk sida? Komigen liksom

Jag är medveten om att den var väldigt anti muslimsk - och jag får be om ursäkt för just det. Även om det inte är jag som har gjort den sidan
Citera
2011-03-03, 23:04
Medlem
Houranis avatar
Citat:
Jag är medveten om att den var väldigt anti muslimsk - och jag får be om ursäkt för just det. Även om det inte är jag som har gjort den sidan

haha jag förstår att det inte är din sida men JAG menar varför skulle jag tro på en anti muslimsk sida?

Jag menar inte att det som står där inte stämmer (läste inte en hel mening när jag såg att det var en SÅDAN sida)

Jag skulle aldrig länka till en anti kristen sidan om diskussionen handlade om kristna. Förstår du mig?
Citera
2011-03-03, 23:11
Medlem
Rottweilerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hourani
haha jag förstår att det inte är din sida men JAG menar varför skulle jag tro på en anti muslimsk sida?

Jag menar inte att det som står där inte stämmer (läste inte en hel mening när jag såg att det var en SÅDAN sida)

Jag skulle aldrig länka till en anti kristen sidan om diskussionen handlade om kristna. Förstår du mig?

Jo, jag förstår dig och ber än en gång om ursäkt för det. Och jag måste nog säga att det skulle vara samma sak här. Skulle heller aldrig läsa en antikristlig sida. Igår så vägde jag mellan att posta den här sidan eller inte - och måste medge att jag kanske inte gjorde det av rätt skäl. Det var något i det som du skrev om i diskussionen med Somalisk-pizza som fick mig att känna: Nej nu skall jag visa honom!

Ibland agerar jag nog inte så Kristet som jag innerst inne vill - men skall försöka att skärpa mig - med hjälp av Guds kraft! Förlåt än en gång, det var dumt av mig att sända en sida som var såpass anti muslimsk, då jag faktiskt visste att den var det. Men det var inte det som var själva kärnan, utan de terrorattackerna som finns dokumenterade på just den sidan!
Senast redigerad av Rottweilern 2011-03-03 kl. 23:16.
Citera
2011-03-05, 05:01
Medlem
Houranis avatar
Citat:
Jo, jag förstår dig och ber än en gång om ursäkt för det. Och jag måste nog säga att det skulle vara samma sak här. Skulle heller aldrig läsa en antikristlig sida. Igår så vägde jag mellan att posta den här sidan eller inte - och måste medge att jag kanske inte gjorde det av rätt skäl. Det var något i det som du skrev om i diskussionen med Somalisk-pizza som fick mig att känna: Nej nu skall jag visa honom!

Ibland agerar jag nog inte så Kristet som jag innerst inne vill - men skall försöka att skärpa mig - med hjälp av Guds kraft! Förlåt än en gång, det var dumt av mig att sända en sida som var såpass anti muslimsk, då jag faktiskt visste att den var det. Men det var inte det som var själva kärnan, utan de terrorattackerna som finns dokumenterade på just den sidan!

Härligt när folk agerar på ett dumt sätt, För då vet man varför Gud varnar oss för satan.

Modigt av dig att be om ursäkt fastän det inte hade behövts.
Citera
2011-03-06, 16:47
Medlem
Kristendomen är slut den är över. Judendomen ändrad till en hemsk pervers pedofil religion därför får ingen bli riktig jude får aldrig läsa de riktiga Talmud verserna där man somJude uppmanas att våldta små barn stjäla,mörda,ockra förgöra mm alla som är Gojer (ickejudar)

Islam är den enda växande religionen, nämn 1 kyrka som precis håller på att byggas? Eehh!!! finns ej gäller det samma med Synagogan finns ej. Men moskeer bygssdet hela tiden överallt i världen.

Bara inse fakta Islam tar över hela världen snart, Därför har vi Kristna,Europeer,och Judar kommit på Terrorismen som helt å hållet finansieras av oss.

För att låta Islam förgöra sig själva med sin Religion. Kanske om 30-40 år så kommer Islam och alla andra religioner att förbjudas i fredens namn?
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in