Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-09, 17:44
  #1285
Medlem
Mother.brains avatar
Heh ännu en flashbackare som inte lyckades ta sitt liv xD
2011-02-14, 22:38
  #1286
Medlem
Hallo killen, skönt att det gick bra för dig iallafall, har själv haft det som du och det är inte på något sätt "roligt" även om det gick bra för mig så behövde jag tid och någon att prata med och som jag kännde att de förstog mig, så jag ville bara säga att om du vill prata så får du gärna göra det, mejla till mig på nilaered@gmail.com om du känner för det, ialla fall var rädd om dig, det finns bara en som du och du vet väl om att du är värdefull för den du är!

nissi777
2011-02-16, 18:33
  #1287
Medlem
Mr.Junkyards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youknowyouloveme
Hur blir det nu då, Mr.Junkyard? Ny trådstart med FB-utgång på G eller? Jag är fortfarande på! Banga inte nu då!

Ja, Jag är på!
2011-02-25, 01:00
  #1288
Medlem
Trinnits avatar
Det här är verkligen det bästa och det sämsta av FB samlat i en enda tråd. Folk som arbetar tillsammans för att hjälpa en person, och sedan ett gäng småungar som sitter och skriker troll, uppmanar att göra det och är oroliga för avstängningar och tramsar. All cred till de som ringde polisen, och ett ton skit till de som betedde sig som småbarn.

Skönt att höra att det gick bra TS. Vid 19 år har man många år kvar att fixa det liv man vill ha, det är på tok för tidigt för att slänga in kappan. Se till att gå på dina psykologsessioner och ta de eventuella medicinerna som skrivs ut. Du har uppenbarligen en morsa och en syrra samt syskonbarn som bryr sig om dig. Ta vara på det, och kom ihåg det när saker och ting börjar kännas jobbigt. Livet är kort nog som det är utan att man behöver avsluta det i förtid.
__________________
Senast redigerad av Trinnit 2011-02-25 kl. 01:03.
2011-02-25, 13:04
  #1289
Medlem
BoISarens avatar
Nu låser vi den här chat-tråden

*KLICK*

//Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback