• 8
  • 9
2011-03-23, 08:12
Medlem
svulles avatar
Måste ju nämna Torres. Vad fan har han gjort sedan han kom till Chelsea?
Citera
2011-03-23, 08:23
Medlem
Jimmypops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Måste ju nämna Torres. Vad fan har han gjort sedan han kom till Chelsea?

Är du seriös?

Torres har spelat 6 matcher i chelsea hittils men inte gjort något mål. Däremot är han spelaren som gjort flest mål under debutsäsong någonsin i PL och trots att jag inte direkt håller på Liverpool måste jag erkänna att Torres är grym. Att inte låta honom spela vore ju bara dumt, alla vet vad han går för och jag tror att alla inser att det ibland kan ta mer än 6 matcher att komma in i ett lag.
Citera
2011-03-23, 20:56
Medlem
svulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmypop
Är du seriös?

Torres har spelat 6 matcher i chelsea hittils men inte gjort något mål. Däremot är han spelaren som gjort flest mål under debutsäsong någonsin i PL och trots att jag inte direkt håller på Liverpool måste jag erkänna att Torres är grym. Att inte låta honom spela vore ju bara dumt, alla vet vad han går för och jag tror att alla inser att det ibland kan ta mer än 6 matcher att komma in i ett lag.

Klart man kan gå på gamla meriter. Saviola var fruktansvärt bra i Barcelona under en halv säsong, verkligen osannolikt bra. Sedan gick han till Real Madrid, där presterade han nada. Så att bedöma Torres för att han gjorde flest mål under sin debutsäsong hör väl inte hit? Vi pratar nutid, och med handen på hjärtat så tycker jag Torres har varit helt värdelös hittills, när annars Chelsea är på uppgång.
Citera
2011-03-25, 14:22
Bannlyst
N fucking 'Gog
Citera
2011-03-25, 16:59
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Klart man kan gå på gamla meriter. Saviola var fruktansvärt bra i Barcelona under en halv säsong, verkligen osannolikt bra. Sedan gick han till Real Madrid, där presterade han nada. Så att bedöma Torres för att han gjorde flest mål under sin debutsäsong hör väl inte hit? Vi pratar nutid, och med handen på hjärtat så tycker jag Torres har varit helt värdelös hittills, när annars Chelsea är på uppgång.

Du har aldrig tänkt tanken att Torres är en av anledningarna till att Chelsea är på uppgång? Hans blotta närvaro gör att försvararna koncentrerar sig extremt mycket på att stoppa han. Vem vill vara försvararen som lät 50 miljonsnyförvärvet göra mål? Jag tycker inte att han är direkt dålig.. Visst, ett par mål skulle ju inte skada men hans rörelsemönster är det fan Crespo-klass på...

Ps. Tänk då på att jag inte är Britneys största supporter...
Citera
2011-03-25, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Du har aldrig tänkt tanken att Torres är en av anledningarna till att Chelsea är på uppgång? Hans blotta närvaro gör att försvararna koncentrerar sig extremt mycket på att stoppa han. Vem vill vara försvararen som lät 50 miljonsnyförvärvet göra mål? Jag tycker inte att han är direkt dålig.. Visst, ett par mål skulle ju inte skada men hans rörelsemönster är det fan Crespo-klass på...

Ps. Tänk då på att jag inte är Britneys största supporter...

Tvivlar på att han är anledningen till att Chelsea börjat plocka pinnar igen då han ofta har varit direkt dålig och inte gjort mål på 8 försök.
Citera
2011-03-25, 19:47
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Tvivlar på att han är anledningen till att Chelsea börjat plocka pinnar igen då han ofta har varit direkt dålig och inte gjort mål på 8 försök.

Jag säger inte att han är den direkta anledningen men i själva spelet så ser jag just nu inte ngra speciella fel. Visst, hans jobb är att göra mål men han har även andra uppgifter på plan och så som jag ser det så är han på rätt väg. Det är inte Sheva vi ser som var såååå jävla slö hela tiden utan mer en kille som ska komma in i laget och för en gång skull få rätt passningar.. Han gör löpningarna om du inte sett det men ofta kommer inte bollen. Varför? Jo för Chelseas spelare är inte vana vid hans rörelsemönster men det lär komma förr eller senare... Ni får hoppas på senare och jag hoppas på tidigare
Citera
2011-03-26, 21:27
Medlem
Newbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FranklinMarshal
N fucking 'Gog

Han hör inte hit. Tråden handlar om spelare som får starta men inte presterar.

När startade N'Gog senast förutom i Europa League?
Citera
2011-03-27, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Rooneys plats känns mer och mer ifrågasatt för varje mållös match som går. Visst, han gör mycket för laget men frågan är om det är tillräckligt.
Mer än Fletcher i alla fall.
Citera
2011-03-27, 19:24
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananzo
Mer än Fletcher i alla fall.

Nu ja ja. När inlägget skrevs var det dock inte så. Nu är Rooney betydligt viktigare för laget och är i vissa stunder tillbaka i samma nivå som tidigare. Så det går åt rätt håll. Fletcher är skdad så jag vet inte riktigt om det är av intresse att snacka om honom i denna tråden.
Citera
2011-03-27, 19:55
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis

Tycker faktiskt att Torres varit rätt bra hittills. Visst är det negativt att han ännu inte lyckats näta, men samtidigt är han en så pass annorlunda speltyp jämfört med Anelka att laget lyfter med honom. Mycket mer uppoffrande spel och löpningar. Säker på att målen kommer förr eller senare.
Citera
2011-05-24, 22:40
Bannlyst
Markus Halsti

Sista minuten värvningen som sög kuk under sin första säsong. Var lite bättre andra men återigen dålig i år. Sjukt osäker i varje match. Orsakade poängtapp mot Häcken och hans fel på HIFs mål idag.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in