Citat:
Ursprungligen postat av Affelina
Har du tappat hjärnan nånstans gullet? Det är helt okej att ha vilka känslor som helst. Däremot anses det lite smartare att på något sätt logiskt argumentera när det gäller sakfrågor. Ett påstående ska kunna styrkas med någonting. Du lyckas inte riktigt, ledsen

Jag behöver inte ha källor för mina påståenden utan TS frågade bara om våra åsikter om skillnaderna mellan svarta. Visst, alla svarta är inte likadana - den typiske somaliern är inte likadan som den typiske nigerianen i utseendet men för mig är det "same shit, different "color"". Jag behandlar dem inte annorlunda trots att TS kan ha ärvt goda saker från hennes vita mamma. Oavsett om det inte finns annorlunda gener hos den vita mannen så kommer jag behandla personen annorlunda. Jag generaliserar för jag gillar det, jag har inget behov av att behandla 7 miljarder människor individuellt.
Citat:
Ursprungligen postat av pradamannen
Jag tror inte jag är vit. Tänker bara att jag gör skillnad på en svensk och en tysk även fast båda tillhör den vita folkgruppen.
Varför detta hat? vad har en mulatt gjort dig för att åstadkomma detta hat?
Jag har inget hat, jag ser bara er som mindre värda. Jag skrev "hat" i mitt förra inlägg men det var bara för att provocera dig . Varför ska jag behandla dig likadant som en vit människa? För att ni är likadana och för att jag inte känner någon av er? De svarta är generellt en börda för världen och särskilt för den vita mannen och bara för att du är annorlunda och tillför något så är inte det ett skäl för att behandla dig annorlunda. Det har jag varken tid eller kraft för. Jag uppmuntrar även till rasism för utan det så kommer den vita mannen att gå under.