Fr grna fram den hr trden i ljuset igen. IPY har varit uppe och igng ett bra tag nu. Ett par mnader, det r rikligt med folk men skulle vara trevligt om lite fler kom.
2000 average lg vi p fr inte s lngesen. Jag har cirka 200-300 ping, men det r definitivt spelbart. Ibland kan det vara lite irriterande, men det fr man tla.
lskar att det mesta r nd relativt "nytt", nya koncept. Oturligt nog har de inte slppt de flesta saker de sa skulle vara slppt strax efter release. Som dungeon gates och lite annat.
Kunga systemet r i funktion, fungerar ganska bra. Dock ser jag inte s jttemycket frdelar med det.
Screenshots frn IPY har jag inga just nu, jag kan leta upp ett par gallerier. Annars om ni r sugna p bara vanliga UO screenshots och ss's frn IPY 1.0 s kan ni g in hr.
http://tveksamt.se/tdc/gallery/
Det trkiga med den hr servern r att vldigt mycket risk har eliminerats. Az (skaparen av IPY) r en sn jvla mes s det r inte sant. Klagar ngon p ngot s fixar han det. Tyvrr r mjligheterna att griefa i stort helt obefintliga. Frbannat trkigt om ni frgar mig, det var till strre delen det som var charmen med UO fr mig.
Knn er vlkomna tillbaka till UO, spelet hller n idag!