Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-30, 16:52
  #1
Medlem
Vi har jo haft många bra handbollspelare genom åren men villken tycker ni är den allra bästa vi någonsin haft?

Helst inte bara ett namn utan skriv gärna varför ni tycker att en viss spelare är bäst.
Citera
2011-01-30, 16:54
  #2
Medlem
Berg271s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macca34
Vi har jo haft många bra handbollspelare genom åren men villken tycker ni är den allra bästa vi någonsin haft?

Helst inte bara ett namn utan skriv gärna varför ni tycker att en viss spelare är bäst.
jag säger att han som var som frodo was tha god!
Citera
2011-01-30, 19:00
  #3
Medlem
Knotknets avatar
Pierre Thorsson. Han kunde gå genom turneringar som 100%. Ingen har varken innan eller efter kunnat knorra som honom.
Citera
2011-01-30, 19:10
  #4
Medlem
brenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Pierre Thorsson. Han kunde gå genom turneringar som 100%. Ingen har varken innan eller efter kunnat knorra som honom.
Magnus Wislander. Framröstad till århundradets handbollsspelare och gjort över 1000 mål i landslaget. Hans positionsbyte imponerar också
Citera
2011-01-30, 21:58
  #5
Medlem
snillet_1s avatar
Stefan Lövgren. Komplett.

Gillade också Magnus Anderssons spelgeni.
Citera
2011-01-30, 23:54
  #6
Medlem
MegaHeads avatar
Björn "Lurch" Andersson. Sköt som ingen annan i Svensk Handboll.
Citera
2011-01-31, 13:41
  #7
Medlem
jag lägger min röst på Magnus Wislander var världsklass som både mittnia och mittsexa och var världensbästa försvarare.

Stefan Lövgren sätter jag som två, världensbästa handbollspelare offensivt aldrig sett någon bättre. Däremot hade sina briste defensivt.

Som trea sätter jag Staffan Olsson, en kämpe av stora mått. Den bästa passningsspelaren i världen samt en av dem bästa högerniorna på försvar. Blev egentligen bara bättre och bättre jo äldre han blev.

Helt underbart att se dessa tre spela i Thw kiel i början av 2000talet.
Citera
2011-01-31, 15:28
  #8
Medlem
Sobofieds avatar
Mackan sammanfattade det bra. Jag skulle kanske byta Staffan mot Magnus Andersson..
Citera
2011-01-31, 20:44
  #9
Medlem
Slangen torde vara oomtvistad nummer ett i sansat perspektiv.Han utnämdes till århundradets spelare...sådant är svårt att slå.

Stefan Lövgren håller jag med om som nummer två.

Trea sätter jag nog en målis.Thomas framför Mats.
Citera
2018-01-30, 19:46
  #10
Medlem
Solklart Slangen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback