Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-13, 02:08
  #313
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnugOscar
Är min herre pedofil?
För att han gillar utvecklade tjejer?
Citera
2013-02-13, 13:29
  #314
Medlem
ProffesorMoodys avatar
Kör in den ba'

OT: Gå till föräldrarna är nog det sämsta att göra. Sätt dig ner, prata med de och förklara hur du känner och gå och ta dig en redig sup så att du glömmer hela situationen.
Citera
2013-02-14, 15:20
  #315
Medlem
allt jag kan säga är att detta omöjligen är en fiktiv historia... ingen som har sådan bra fantasi ;D
Citera
2013-03-17, 22:19
  #316
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnugOscar
Är min herre pedofil?

Ursäkta det fördröjda svaret. Till din (er)? besvikelse så är tyvärr svaret Nej.

Jag tänder på tuttar och fittor och saknar totalt moral, att knulla nio-åringar är min vardag. Gör det mig till pedofil? Nej.
Citera
2013-03-19, 00:37
  #317
Medlem
MrsPresleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Hej Flashback!

Jag kanske ska börja med att säga att jag inte är pedofil. Jag tänder nämligen på könsmogna tjejer och inget annat.

Det jag kommer berätta kommer låta så otroligt sjukt att ni kommer ha svårt med att tro på detta. Jag är 18 nyfyllda år och för cirka 1,5 vecka sedan blev jag våldtagen av en nioårig tjej. Denna tjej är min lillasysters polare och de har känt varandra i nåt år. Min lillasyster går i femman och varje gång hennes lågstadiekompis är på besök här så raggar hon på mig? Hon säger hur otroligt snygg jag är och har till och med frågat chans på mig. Jag tackade nej förstås och hon verkade ta det med en klackspark. När jag duschar och tjejen är här, låser hon och syrran upp badrumsdörren bara för att kunna se mig naken och de har till och med försökt fota mig när jag står i duschen. Blir så jävla förbannad och säger att det är olagligt att hålla på sådär.

Flickan brukar sova över här också och då NÄSTAN varje kväll/natt smyger hon över till mitt rum och vill sova hos mig. Jag har vaknat flera gånger av att hon kommer in till mitt rum och ibland vaknar jag över att hon ligger bredvid mig i sängen. Det är grymt irriterande och det går ej att låsa dörren till mitt rum heller. Jag har sagt åt henne att inte hålla på såhär, men hon skrattar bara bort det och säger att hon är ju kär? Min syrra älskar tydligen detta och hjälper sin lilla kompis med att ofreda mig. Min syster har stora problem eftersom jag kommit på henne att dricka alkohol med sina jämnåriga kompisar. Jag började iofs dricka när jag gick i 7an. Men att börja dricka alkohol när man är 11 år är fan för tidigt. Jag tror hennes dåliga beteende influerat på hennes lågstadievän.

Och för 1,5 vecka sedan inträffade det ofattbara. En natt så ligger jag och drömmer en sjukt härlig sexdröm, sen vaknar jag och ser att denna lilla tjej slickar och suger på min kuk. Jag får nästan utlösning och har dessutom råstånd och jag välter henne självklart ur sängen och skriker, men vad fan gör du? Hon börjar nästan gråta och springer in till syrrans rum. Denna chock fick mig att ligga vaken hela den natten. Nästa morgon så säger både syrran och tjejen att jag ska vara glad över att jag fått mig ett redigt blowjob. Det var liksom droppen och säger till dem att jag kommer berätta för våra föräldrar och för flickans föräldrar. Både om denna händelse och att min syrra förtär alkohol. Syrran blir helt cp och skriker, "i så fall är du inte min bror längre!". Jag försökte förklara för dem sedan lugnt och sansat att de inte kan hålla på såhär. Ingen av dem lyssnar och istället drar de upp på syrrans rum och spelar hög jävla musik. Suck...

Dock undrar jag hur jag ska kunna berätta för föräldrarna att deras nioåriga dotter sugit av min kuk när jag låg och sov. Det låter inte så trovärdigt och de lär väl ringa polisen utan att fundera. Därför har jag bestämt mig för att hålla tyst. Men detta känns förstås inte bra och tjejen fortsätter att trakassera mig och vet inte hur i helvete jag ska göra för att få ett stopp på det här. Grät mig till sömns förra och förrförra natten när jag inte vet hur jag ska göra. Tjejen har iaf inte sovit över nåt mer här än, men hon är då här säkert tre ggr i veckan och jag får fan inte vara ifred hur mycket jag än säger ifrån...
men detta låter helt sinnessjukt..hur kan man som 9åring veta så mycket inom sexfronten? och att säga blowjob? hmm..men om detta är sant så varför beter dom sig så? man börjar ju undra om dom kanske blivit sexuellt utnyttjade på nåt vis? prata med dom och fråga att det är fel och varför hon gjorde/gör som hon gjort. säg inget till föräldrarna, och om dom skulle säga nåt så tror jag inte dom skulle tro på det..eller jag vet inte hur allvarligt föräldrarna skulle ta det om dom fick veta..men ja..ja kan ju bara hoppas på det bästa..
Citera
2013-03-19, 00:39
  #318
Medlem
MrsPresleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Varför då? Jag är ju för i helvete inte kär i henne. I början var det inga problem, men det har gått för långt och vet inte hur jag ska hantera situationen. Sedan vill jag inte bli kallad för pedofil resten av livet eller hamna i fängelse. Varför är det omanligt att gråta ? cp...
klart man fan gråter över nåt som är så pass sjukt och opassande..o att man mår dåligt för att man kanske känner skuld över de som hänt..?
Citera
2013-03-19, 00:53
  #319
Medlem
MrsPresleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Var en del som ville ha en uppdatering om hur det gick sedan. Inte för att det hänt så extremt mycket och det har absolut inte skett några juridiska åtgärder. :P

Syrran umgås med tjejen fortfarande och hon fortsätter att småflirta med mig när vi väl träffas. Hon går ju dock aldrig över gränsen mera och vår "relation" har seriöst förbättrats. Jag, syrran och hon brukar spela playstation/sällskapsspel då och då. Själv har jag flyttat ifrån morsan nu sen några månader tillbaka och bor själv i lägenhet, så nu ses vi absolut inte lika ofta eftersom man även jobbar och tränar (Nej, hon kommer inte och besöker mig hemma hos mig).

Tjejen är 10 år nu, men ska fylla 11. Det har bara gått 1 år, men jag tycker hon blivit så mycket mer mogen än vad hon var för 1 år sedan. Väldigt klok tjej för sin ålder. Kanske när hon blir äldre så kan tjejen vara något för mig? Det syns att hon kommer bli snygg. Inte för att jag har problem med tjejer. Dock svär hon extremt mycket. T.o.m. hänt några ggr att hon sagt "jävla hora", till min syster. Alltså på skämt när syrran vinner i spel.

Emellertid så oroar jag mig över syrran min. Vet att hon dricker med sina andra kompisar fortfarande. Jag har dock lovat syrran att inte säga något så länge hon lovar att dricka med ansvar. Inte för att jag tror en 13, snart 14-åring har ett sådant ansvar. Men började ju själv dricka när jag var 14, så kan ju relatera lite till det. Aja...
men vissa blir mogna än vad dom är i en sån ålder..men när du tänker på att hon kommer bli snygg så undrar man ju lite om historien du beskrev tidigare..men skitsamma. men det är väl positivt att det blev bättre mellan er..men hon kanske förstod nu att det hon gjorde var fel.
sen om din syster är hon 14? det är inte hon som lärt tjejen sådana ord och om sex? det är tråkigt att hon dricker. men vf gör hon det? hur får hon tag på alkohol? om jag skulle vara dig så skulle ja stoppa det om du verkligen bryr dig om henne och vill hennes bästa.men visst alla kommer i den åldern då man vill testa och börja leva livet..men alla gör det och i olika åldrar..om din syster dricker så borde du få reda på vilken umgängeskrets hon umgås i..o åldrar..ja skulle undra med om det är någon som är så pass äldre som langar, kan ge annat till henne som hon inte vet om..droger..eller om hon kan bli sexuellt utnyttjad. jag skulle göra allt för att se till att systern ska ha det bra och leva ett bra liv och sunt utan att det finns farliga saker som finns omkring en, men när hon blir 18 o kan bestämma själv så ska man ändå se till att inget tråkigt händer och att man ska kunna prata med varandra mellan syskon, om man har en bra relation. och om systern festar så ung och ändå inte lyder ens råd eller något så skulle ja se till att va där o att kunna ha kontakt med varandra ofta via mobil osv..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback